[2003/TC] Text in word, wordt zonder reden geselecteerd*

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 09:20
Tijdens het werken in word, wordt er bij het verplaatsen van de cursor de tekst geselecteerd. Dit kan vergeleken worden als het vasthouden van de SHIFT toets om een tekst groep te selecteren.
Word settings staan standaard.

Nu heeft de gebruiker al een nieuwe muis en toetsenbord ontvangen van ons.. een MX510 en een standaard HP toetsenbord.. ook de Thin Client is al een keer vervangen. De Thin Client maakt gebruik van een Citrix sessie naar een windows 2003 omgeving met hierin het Office 2003 pakket.

in verschillende news groups en MS Office KB staat geen bruikbare info.

tevens heeft alleen deze gebruiker er constant last van.
Volgens sommige news groups kwam dit ook voor in Word 2000 en Word 2002. hier heeft deze gebruiker nooit last van gehad.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je hebt dit dan alleen in Word, of heb je het bv. ook in Wordpad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
elevator schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:03:
Je hebt dit dan alleen in Word, of heb je het bv. ook in Wordpad? :)
Zoals hier bovengenoemt een citrix omgeving. hierin zijn applicaties vrijgegeven. ik heb het hier alleen over het office pakket. WORDPAD is op de Terminal Server niet geinstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Notepad is vast wel geinstalleerd, probeer dat eens? :)

Het is belangrijk om te weten of het een specifiek Office probleem is (vermoedelijk niet ;) ) of een Windows (client) probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
We hebben probleem echt alleen in WORD en niet in Notepad. lijkt mij toch echt een word probleem.

Stickykeys zijn niet geinstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 18:40

mutsje

Certified Prutser

To_Tall schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:40:
We hebben probleem echt alleen in WORD en niet in Notepad. lijkt mij toch echt een word probleem.

Stickykeys zijn niet geinstaleerd.
stickykeys hoef je ook niet te installeren maar die activeer je door accesability gezever :) als vergrootglas en dat gezever. Te lang shift indrukken en je hebt ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
maar dan krijg je ook dat gebliep... gebruikers kunnen het ook niet aan zetten omdat het gewoon weg disabled cq niet geinstaleerd is in de omgeving.

probleem doet zich alleen in word voor.in notepad heeft men nergens last van...

Ik ga bijna geloven dat dit een BUG is in Word die MS all lang kent maar nog niet heeft kunnen oplossen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Neuh, ik heb ook wel wat users onder Citrix met Word 2003 werken en ik heb deze problemen niet meer gehoord.

Wel weet ik dat ik vroeger dit probleem had ik oude Citrix versies, maar dan hadden alle applicaties het (en was het een hangende shift toets, door die zowel links als rechts eens in te drukken was het opgelost) :)

Maar - gezien het een specifiek Word probleem is, schopje naar Officesuites en -software :)

Windows Operating Systems >> Officesuites en -software
Pagina: 1