check de homepage button> ICT portal: techtuts.host.sk
Kijk hier eens: Extra -> Internet opties.. -> tabblad inhoud -> certificaten

volgende keer zouden we graag zien, dat je aangeeft wat je zelf geprobeerd hebt, wat daar uit kwam. En waar je gezocht hebt.
volgende keer zouden we graag zien, dat je aangeeft wat je zelf geprobeerd hebt, wat daar uit kwam. En waar je gezocht hebt.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
tuurlijk heb ik bovenstaande uitgevoerd echter hier worden alle certificaten weergeven. Maar welke certificaten gebruikt IE op dat moment op die pagina. Daar ben ik benieuwd naar.
Bij elk certificaat is een IP bekend. Dus als je even controleerd wat het ip-adres is van de server waar je op dat moment een pagina opvraagt, kun je toch achterhalen welke certificaten gebruikt worden?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
je geeft aan dat bij elk certificaat een IP bekend is, hoe kan ik dit achterhalen op welke manier?ThunderNet schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:49:
Bij elk certificaat is een IP bekend. Dus als je even controleerd wat het ip-adres is van de server waar je op dat moment een pagina opvraagt, kun je toch achterhalen welke certificaten gebruikt worden?
Door je certicaat te exporteren
althans, dat is hoe ver het bij mij duidelijk is, hoe je het kunt achterhalen
ja maar ik wil juist weten WELK certificaat ik dan moet exporteren.....ik wil ze namelijk niet allemaal exporteren, alleen de juisten.
Pagina: 1