“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=123410
Punt is wel dat je Nero op de server moet installeren
[ Voor 29% gewijzigd door TeeDee op 26-10-2005 11:21 ]
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Bedenk wel dat het misschien een tijdje kan duren en je dus timeouts kan krijgen indien het geheel in 1 thread bouwt.
Ik weet niet welke versie van ASP je gebruikt (ASP / ASP.NET v1.0 / ASP.NET v2.0). met de .NET versies moet het iig wel lukken denk ik.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Inderdaad. Er zijn (kwam ze net tegen, maar ben de google actie kwijtStandeman schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:21:
Misschien kan je een executable aanroepen die ergens op je server staat welke via de commandline parameters ontvangt en een image genereerd.
Bedenk wel dat het misschien een tijdje kan duren en je dus timeouts kan krijgen indien het geheel in 1 thread bouwt.
Ik weet niet welke versie van ASP je gebruikt (ASP / ASP.NET v1.0 / ASP.NET v2.0). met de .NET versies moet het iig wel lukken denk ik.
Om dit via ASP te regelen: Kijk eens naar AspExec van Serverobjects.
.Net (C#, VB) kunnen dit ook zonder component.
Ik gebruik 'de oude' ASP-versie. Bedankt voor de nuttige replies voor .NET, het is iets om in gedachten te houden, maar zijn er ook werkbare oplossingen voor ASP, gewoon een server-side componentje die dit kan ofzo?Standeman schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:21:
Is dat niet onwijs security-gevoelig? D.w.z. je kunt toch niet zomaar .vbs files executen zonder de instellingen van IE te verbouwen?over iso-files genereren heb ik nog niet echt iets zinnigs kunnen vinden, maar als al je gebruikers windows draaien kun je overwegen om een .vbs-script te maken waarmee je een ftp-verbinding opent en de hele zut op de harde schijf van de gebruiker zet (en mss zelfs op cd, weet niet of dat kan)
“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”
Wat heb je met de andere tips gedaan?whitey-d schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:53:
[...]
Ik gebruik 'de oude' ASP-versie. Bedankt voor de nuttige replies voor .NET, het is iets om in gedachten te houden, maar zijn er ook werkbare oplossingen voor ASP, gewoon een server-side componentje die dit kan ofzo?
[...]
Is dat niet onwijs security-gevoelig? D.w.z. je kunt toch niet zomaar .vbs files executen zonder de instellingen van IE te verbouwen?
Dus via aspExec(serverobjects.com) een commandline versie van Nero oid aanspreken? Of mag je geen COM op je server installeren?
Edit: ik heb iets gevonden: cdrecord, ben alleen nog op zoek naar de commandline-versie...
[ Voor 14% gewijzigd door whitey-d op 28-10-2005 14:46 ]
Daar kun je de commandline utilities voor het maken en branden van cds in linux vandaan halen, maar dan vooor Windows. Dan kun je gewoon met mkisofs een .iso image genereren en je hoeft niets te installeren oid, alleen een paar files wegzetten waar je ze kan executen, geen adminrechten voor nodig.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Edit: downloadlinks werken niet van de tools
[ Voor 24% gewijzigd door whitey-d op 28-10-2005 14:58 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!