Ik zie zo veel verschillende soorten (bluetooth) gprs muizen welke is qwa prijs / kwaliteit de beste en wat zijn de verschillen?
Ik zou gewoon even zelf wat opties op een rij zetten, eens goed overwegen wat voor jou persoonlijk allemaal meeweegt en dan de voors en tegens van de diverse modellen op een rij zetten.
Ik kan je wel vertellen wat ik zelf het beste model vind, terwijl ik eigenlijk geen idee heb waarom je voor een telefoon een muis nodig zou moeten hebben.
We verwachten hier op GoT in ieder geval dat je zelf aan de slag gaat, en dus uitgebreid onderzoek doet. Smaak is iets heel persoonlijks
Daarnaast is het ook nog zo dat dat eigen onderzoek verplicht is, en we omdat we zo'n groot forum zijn wat regeltjes hebben opgesteld om het voor iedereen aangenaam te maken. Meer info daarover in de Algemene gedragsregels (Netiquette), welkom op GoT
Ik kan je wel vertellen wat ik zelf het beste model vind, terwijl ik eigenlijk geen idee heb waarom je voor een telefoon een muis nodig zou moeten hebben.
We verwachten hier op GoT in ieder geval dat je zelf aan de slag gaat, en dus uitgebreid onderzoek doet. Smaak is iets heel persoonlijks
Ik zou toch voor een GPS muis / receiver kijken, ipv GPRS muis. Die laatste is zo moeilijk navigeren.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 04:23:
Ik zie zo veel verschillende soorten (bluetooth) gprs muizen welke is qwa prijs / kwaliteit de beste en wat zijn de verschillen?
Ze verschillen in de chipset die ze gebruiken, het aantal kanalen wat ze kunnen ontvangen, de accuduur, het gewicht, het gebruik van een (Li-ion) accu of soms gewoon AA batterijen, al dan niet een autolader bijgeleverd, soms kunnen ze meer dan 1 bluetooth connectie tegelijk aan (als je dat nodig zou hebben). Dat zijn zo'n beetje de criteria.
Wat dacht je van mobiele navigatie ? Route 66 of TT mobile.sanfranjake schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 04:37:
... terwijl ik eigenlijk geen idee heb waarom je voor een telefoon een muis nodig zou moeten hebben.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023