50Hz: nog aan te raden?

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:04
Ik heb hier een bejaarde tv staan van Philips die kuren vertoond. Het beeld wordt steeds blauw, dan weer geel en soms floept ie ineens uit. Hij is dus nodig aan vervanging toe. Nu neig ik weer naar Philips toe. Zij hebben het model 28PW6520:

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/catalog/28/28PW6520_01_webImageFullSize.jpg

Ik vind het model erg mooi, maar ik zag later dat dit model 50Hz is. Nu ben ik al wezen spitten op internet en 50Hz moet prima te doen zijn, maar ik zoek persoonlijke ervaringen ermee.

Ik zal sowieso morgen eens in de elektronica zaak kijken of ie daar ook staat, dan kan ik het zelf zien. Ik ben in ieder geval al gevalleen voor het design van de TV. Daarnaast is beeld uiteraard ook belangrijk en de prijs. Hij mag niet duurder zijn dan 500 euro, want ik wil over een paar jaar een LCD of Plasma TV kopen. Ik wil dus niet veel geld meer in een andere TV stoppen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dit is misschien wel een goed topic om door te lezen:
50 of 100 hz breedbeeld?
(met de search kan je nog veel meer van dit soort topics vinden :) )

Ik zelf zou altijd voor een 100 Hz toestel gaan alleen al omdat je dan die piep niet meer hebt. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Satch op 26-10-2005 00:34 ]

• Dikke Foaf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31
Het beeld bij een 100Hz is echt wel veel rustiger en aangenamer om naar te kijken.
Een keer je de 100Hz gewend bent wil je echt niet meer terug.
Voor je echt op een 100Hz hebt gekeken weet je het exacte verschil niet en ben je ook niet overtuigd.
Ook de irritante piep van de lijnfrequentie (bij sommige al wat meer dan bij andere) heb je ook geen last meer van en is ook zoveel meer rustgevend.
Sommige tv's zijn trouwens ook in beide versies verkrijgbaar, informeer dus even (zo was het bij de onze ook).
Zo heb ik het althans ervaren.
Ik kies nooit meer voor een 50Hz.

[ Voor 31% gewijzigd door Dikke Foaf op 26-10-2005 00:36 ]

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-02 15:05
Je wilt echt niet weten hoe slecht het signaal eigenlijk wel is dat op je TV binnenkomt...maar door allerlei technieken wordt bijna alles eruit gefilterd ( daarom ook dat TFT's en plasma's moeite hebben met beeld van de kabel, het is erg moeilijk om alles van fouten eruit te filteren zoals een oude tv dat doet). "Ouderwetse" tv's zijn erg goed in dat uitfilteren van fouten, als ze goed gemaakt zijn.

Ik beloof je dat een goedkope (aldi) tv die 100 Hz is, een veel slechter beeld zal geven dan de oude Normende tv die we hier nog staan hebben. Je mag je echt niet blindstaren op dat cijfertje (Ghz van proc's zeggen ook niet veel). Ga eens naar de TV-winkel en bekijk eens het beeld, staat het je aan dan is het in orde. Veel mensen vinden verbeterende technieken niet mooi, dit kan 100 Hz maar ook pixelplus en dergerlijke zijn, en hebben dus liever een tv zonder deze technieken.

Voorts mag je voor een fractie van de prijs van een LCD een superieure crt-tv verwachten, crt is nog steeds veel beter qua beeldkwaliteit om naar kabeltv te kijken. (DVD's zal niet veel slechter zijn op een LCD, en plasma's vind ik met mijn kritische blik een rampzalig slecht beeld geven, en plasma's zijn trouwens nooit bedoeld als echte blijvende techniek, LCD is de toekomst weet ik uit welingelichte bron).

@reacties hierboven: hebben jullie niet stiekem goedkope 50Hz tv's vergeleken met dure 100Hz'ers? Onze antieke Normende thuis werkt perfect zonder enige piep of enige beeldfout (onrustig beeld, 12,5 Hz diagonale lijnen, helderheidsonregelmatigheden, moiré-effecten,... ik ken ze allemaal en ze zijn er niet op die tv).

[ Voor 13% gewijzigd door naftebakje op 26-10-2005 00:46 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

50Hz kan best nog goed zijn hoor. Ik heb hier zelf een Panasonic 50hz breedbeeld TV en ben er uiterst tevreden over. En ja, ik weet hoe 100Hz eruit ziet -- mijn vader heeft lange tijd een Loewe 100Hz breedbeeld TV gehad.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

@naftebakje
LCD de toekomst ik denk eerder SED de toekomst is, ik sla de LCD over. :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door mad_max234 op 26-10-2005 00:48 ]

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

naftebakje schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:42:
Ik beloof je dat een goedkope (aldi) tv die 100 Hz is, een veel slechter beeld zal geven dan de oude Normende tv die we hier nog staan hebben.
En dat is alleen maar persoons gebonden en zoek nog maar een keer een 50hz tv. Ik denk dat de algemene meuk die je nu tegen komt kwa grote beeldbuizen 100hz zijn.

Verder een goedkope 100hz tv van 500 euro is van een a merk aangezien deze ze kwijt moeten. Verder als je een b merk hebt heb je 99% kans een beelbuis van een a merk erin hebt zitten. Dan zijn er kleine verschillen in kwa wat er verder achter zit maar die verschillen ook nouwelijks.

Enige wat je kan doen is gewoon ff naar de tv boer lopen en vragen even te mogen kijken en er een leuke uit halen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:56

Exirion

Gadgetfetisjist

naftebakje schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:42:
Je wilt echt niet weten hoe slecht het signaal eigenlijk wel is dat op je TV binnenkomt...maar door allerlei technieken wordt bijna alles eruit gefilterd ( daarom ook dat TFT's en plasma's moeite hebben met beeld van de kabel, het is erg moeilijk om alles van fouten eruit te filteren zoals een oude tv dat doet). "Ouderwetse" tv's zijn erg goed in dat uitfilteren van fouten, als ze goed gemaakt zijn.

Ik beloof je dat een goedkope (aldi) tv die 100 Hz is, een veel slechter beeld zal geven dan de oude Normende tv die we hier nog staan hebben. Je mag je echt niet blindstaren op dat cijfertje (Ghz van proc's zeggen ook niet veel). Ga eens naar de TV-winkel en bekijk eens het beeld, staat het je aan dan is het in orde. Veel mensen vinden verbeterende technieken niet mooi, dit kan 100 Hz maar ook pixelplus en dergerlijke zijn, en hebben dus liever een tv zonder deze technieken.

Voorts mag je voor een fractie van de prijs van een LCD een superieure crt-tv verwachten, crt is nog steeds veel beter qua beeldkwaliteit om naar kabeltv te kijken. (DVD's zal niet veel slechter zijn op een LCD, en plasma's vind ik met mijn kritische blik een rampzalig slecht beeld geven, en plasma's zijn trouwens nooit bedoeld als echte blijvende techniek, LCD is de toekomst weet ik uit welingelichte bron).
Je hele post loopt een paar jaar achter, maar vooral die laatste vetgedrukte zin bewijst dat. Zelf ben ik gezegend met een goeie LCD TV uit de wat hogere klasse en het is echt onzin dat een CRT beter is om kabel TV mee te kijken. Dat was 2 jaar geleden misschien nog zo, maar dat is achterhaald. (Toegegeven, je betaalt wel een veelvoud van de prijs dus je moet dat er wel voor over hebben).

En verder is LCD niet de toekomst omdat het eigenlijk heel inefficient is: een bom licht produceren en dat verstoppen achter een TFT raster om kleuren en pixels te tonen. De nieuwe platte CRT's (Canon en ik meen Toshiba komen daar snel mee) zijn in alle opzichten superieur aan zowel traditionele CRT's als LCD/plasma TV's. Een andere goeie kandidaat is OLED, maar daar zijn nog problemen met de levensduur die ze nog ongeschikt maken voor grootschalige inzet in TV's.

[ Voor 5% gewijzigd door Exirion op 26-10-2005 00:51 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• naftebakje
mad_max234 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:48:
@naftebakje
LCD de toekomst ik denk eerder SED de toekomst is, ik sla de LCD over. :Y)
Wat de nieuwe technieken doen is nog niet zeker, wel zeker is dat plasma (1,5 jaar geleden al bevestigd door Philips) nooit bedoeld is om te blijven, en nooit echt goed zal zijn.
Trouwens, met lcd is de toekomst bedoel ik enkele zaken:
1) De "gewone" lcd is het heden, deze is zo aanwezig dat ze nauwelijks weg te denken is, en word nog steeds enorm veel verbeterd.
2) De "verbeterde" lcd is de toekomst, via intelligente LED-backlights naar Oled displays of dergerlijke, gezien de enorme investeringen en verbeteringen zijn de technieken die op de huidige LCD's (en voornamelijk hun productiemethoden) geschoeid zijn in een significante voorrangspositie.
3) Over de plasma's en hieraan gelinkte technieken hangt zoiezo een donkere schaduw, maar tijd zal het uitwijzen. Toch lijkt het me sterk dat deze goedkoper kunnen worden dan LCD's en hieruit voortvloeiende producten.

@ Exirion: fantastisch dat je tevreden bent met je toestel. Alhoewel mijn ervaring is dat de meeste mensen hele kleurvlekken niet eens opmerken op hun tv, neem ik aan dat jij wel goed naar je LCD kijkt. Heb je wel eens een DVD afgespeeld, en vergeleken met kabeltv?
Ik ken de foutcorrigerende technieken van de oude CRT's, en ik ken het een en het ander van de digitale omgang met tvbeelden (ik ben bijna ingenieur electronica, heb al eindwerk gedaan in satteliettv toebehoren bedrijf, en daar heel wat bijgeleerd), en het is impliciet aan de technieken die gebruikt worden, dat ze de fouten in het beeld niet zo goed kunnen uitvlakken als analoge CRT's.
Dat mijn post achter lijkt te lopen, ligt ws aan het feit dat ik rekening houd dat ik vandaag geen 70 cm OLED display kan halen bij de lokale TVwinkel aan de prijs van een CRT. Wat aangekondigd wordt is er nog niet, daarom blijft LCD nog wel minstens een jaar de toekomst, dan komen misschien al de eerste pogingen tot opvolgers, die stikken van de kinderziektes en stukken van mensen kosten.

[ Voor 6% gewijzigd door naftebakje op 26-10-2005 01:13 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• rimave
Ik heb trouwens gelukkig tv via de schotel, dus de beeldkwaliteit is al prima. Zou 50Hz dan nog verschil uitmaken?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• naftebakje
rimave schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:57:
Ik heb trouwens gelukkig tv via de schotel, dus de beeldkwaliteit is al prima. Zou 50Hz dan nog verschil uitmaken?
50Hz televisies zijn goedkoper om te maken, dus voor dezelfde prijs heb je betere kwaliteit, IMHO. Ook al omdat je aangeeft na een paar jaar een andere TV te willen kopen, zou ik geen extra geld uitgeven aan iets wat je toch (mss) niet ziet.
Ga eens kijken naar een toonzaal, wat ze hebben voor je budget, en neem een TV die jou goed lijkt.

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-02 21:00
pas alleen een beetje op in zo'n toon zaal
hoe goedkoper de TV hoe slechter hij daar zal staan afgesteld (vaak).
beetje vogelen met de instellingen maakt al een hoop verschil.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 19:58

bonzz.netninja

Niente baffi

heb je nog game consoles eraan hangen? want dan is het wel fijn dat je zo hoog mogelijk kan (anders trilt dat wit zo)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

100Hz of 50Hz...

Het maakt in theorie natuurlijk veel verschil, maar in praktijk zijn er tal van andere zaken die het uiteindelijke beeld bepalen.

Zo heb ik een kennis met een 100Hz Philips TV, Ik weet zo even niet het type.
En mijn moeder heeft een Panasonic 50Hz TV met een bolle beeldbuis. Deze TV is al ca 7 jaar oud.
Tevens eenandere kennis met een recente 100Hz platte beeldbuis van Panasonic...

Ik kijk veel liever op de Panasonic met bolle beeldbuis @ 50Hz dan op de Philips met platte beeldbuis en 100Hz... maar natuurlijk nog liever naar die recente Panasonic...
Ik sta op het punt om de TX-32PX30 van Panasonic te kopen. Deze ligt wel iets boven je budget want kost nl €775, maar wat een mooie tv lijkt me dit zeg! Ik kan niet wachten totdat ik de aanschaf gedaan heb...

Let er ook op dat wanneer je in de winkel staat en naar die wall van TV-schermen aan het kijken bent, je waarschijnlijk weinig verschil zult zien tussen de verschillende merken en typen. Natuurlijk zie je wel verschil.... Maar het echte verschil zie je pas als je de tv thuis hebt aangesloten op een goed signaal...
Zo zie ik niet zo gek veel verschil tussen een Philips en een Panasoninc in de winkels die ik ken.
Maar kijk je thuis op deze schermen dan zie je pas het verschil... Mijn voorkeur gaat zonder enige twijfel uit naar Panasonic in vergelijk met Philips... (ik moet me eerlijk gezegd nog wel verdiepen in ander merken... volgens mij doet JVC ook wel mooie schermen maken...)

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

• rimave
Die Philips gaat het inmiddels niet meer worden. Ik heb de TV zien staan bij Mediamarkt, naast de Panasonic en het beeld van de Panasonic is vele malen beter dan welke andere tv daar ook (binnen mij budget) bij de Mediamarkt stond. Hij steekt er simpelweg met kom en schouders bovenuit.

Het gaat nu deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.panasonic.nl/_images_fromlwe/A7258/TX-28PX10.jpg

Of deze worden:
Afbeeldingslocatie: http://www.panasonic.nl/_images_fromlwe/A11236/32pm11%20kopie.jpg

Beide 100Hz. Maar volgens mij is de PX10 (bovenste) het nieuwe model en de PM11 (onderste) het oude model. Ik zie echter op de Panasonic site alleen het verschil in prijs (100 euro) en dat de px10 1 scart aansluiting meer heeft. Maar om dar nu 100 euro meer voor neer te tellen....
Die PM11 was in ieder geval 449 euro bij de mediamarkt en dat past precies binnen m'n budget.

Verwijderd

beetje offtopic maybe:
maaruh, wat kost het meubel voor de panasonic.. waars. de helft van wat je tv kost? :')

• rimave
Meubel is 150 euro (adviesprijs panasonic)

• naftebakje
That's the way to go: volg je ogen (maar laat je verstand ook meespelen). Jij vond het beeld echt goed, en hij past in je budget, kopen dus.
Enige wat je nog kan doen is overal de prijs gaan vragen, en em bij a) de goedkoopste of b) de meest vertrouwen gevende winkelier (evt. ervaringen met garantie ofzo) kopen.

[ Voor 40% gewijzigd door naftebakje op 26-10-2005 23:45 ]

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
De PX10 van Panasonic is niet alleen het nieuwere model en heeft hij 3 scarts ipv 2, de beeldkwaliteit is duidelijk beter. De PM11 is voor het geld erg goed maar steekt naast de PX10 beeldbuis duidelijk flets af.

Qua beeldbuis zijn er maar 2 serieuze opties momenteel, dat is de PixelPlus lijn van Philips of anders de 28PX10 of 32PX30 (:9) van Panasonic. De rest is totaal niet meer interessant, de meeste merken stoppen ook met beeldbuis-TV's (JVC bijv., of Sony die al jaren niks bijzonders meer hebben gemaakt, en als ze al iets maken dan gaan 90% stuk zie 28FQ86) en gaan zich toeleggen op LCD en plasma.

P.S. loop niet blind op de Mediamarkt af, andere zaken hebben soms heel erg goede aanbiedingen met TV's, zeker nu de beeldbuizen door de fabrikanten worden gedumpt. Vraag anders, als ze dezelfde TV hebben staan, of ze kunnen en willen concurreren met de Mediamarkt, scheelt soms nog wat geld ook. :) Mediamarkt heeft in het begin veel geïnvesteerd in hun lageprijsimago, maar is echt niet altijd de goedkoopste hoor.

[ Voor 26% gewijzigd door Captain Pervert op 27-10-2005 03:34 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• rimave
Captain Pervert schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 03:31:
De PX10 van Panasonic is niet alleen het nieuwere model en heeft hij 3 scarts ipv 2, de beeldkwaliteit is duidelijk beter. De PM11 is voor het geld erg goed maar steekt naast de PX10 beeldbuis duidelijk flets af.

Qua beeldbuis zijn er maar 2 serieuze opties momenteel, dat is de PixelPlus lijn van Philips of anders de 28PX10 of 32PX30 (:9) van Panasonic. De rest is totaal niet meer interessant, de meeste merken stoppen ook met beeldbuis-TV's (JVC bijv., of Sony die al jaren niks bijzonders meer hebben gemaakt, en als ze al iets maken dan gaan 90% stuk zie 28FQ86) en gaan zich toeleggen op LCD en plasma.

P.S. loop niet blind op de Mediamarkt af, andere zaken hebben soms heel erg goede aanbiedingen met TV's, zeker nu de beeldbuizen door de fabrikanten worden gedumpt. Vraag anders, als ze dezelfde TV hebben staan, of ze kunnen en willen concurreren met de Mediamarkt, scheelt soms nog wat geld ook. :) Mediamarkt heeft in het begin veel geïnvesteerd in hun lageprijsimago, maar is echt niet altijd de goedkoopste hoor.
Aha, dus de PX10 is wel degelijk beter. Ok, thanks voor de info.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:53

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
had BCC niet zo een aktie dat zij altijd de goedkoopste zijn? dat als je met een folder van een andere winkel, met lagere prijs dan bcc komt, dan gaan zij daaronder zitten... of is dat niet meer?

Home Assistant Configuratie V&A

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

BiG-GuY schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 08:26:
had BCC niet zo een aktie dat zij altijd de goedkoopste zijn? dat als je met een folder van een andere winkel, met lagere prijs dan bcc komt, dan gaan zij daaronder zitten... of is dat niet meer?
Jep volgens mij nog wel. Je krijgt m voor de prijs die de andere winkel voert min 25% van het verschil, dacht ik. Hier zijn echter wel bepaalde voorwaarden aan. Zo tellen webwinkels niet mee en moet de winkel wel in de buurt liggen van de BBC.

Verwijderd

rimave schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 23:40:
Meubel is 150 euro (adviesprijs panasonic)
zit ik toch niet ver naast :P

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
zandpaddo schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 08:39:
[...]

Jep volgens mij nog wel. Je krijgt m voor de prijs die de andere winkel voert min 25% van het verschil, dacht ik. Hier zijn echter wel bepaalde voorwaarden aan. Zo tellen webwinkels niet mee en moet de winkel wel in de buurt liggen van de BBC.
winkel mag door heel nederland liggen, zolang ze maar een showroom hebben met groepje personeel.
dat 25% verhaal gaat op binnen 14 dagen na aanschaf.
dus als jij van te voren aankomt met een andere prijs, leverd BCC het dus ook voor die prijs, en niet het 25% verschil.

(jajaja, hele kleine lettertjes wordern ervoor gebruikt)

ja ik werk bij BCC :P

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

answer_man schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:11:
[...]

winkel mag door heel nederland liggen, zolang ze maar een showroom hebben met groepje personeel.
dat 25% verhaal gaat op binnen 14 dagen na aanschaf.
dus als jij van te voren aankomt met een andere prijs, leverd BCC het dus ook voor die prijs, en niet het 25% verschil.

(jajaja, hele kleine lettertjes wordern ervoor gebruikt)

ja ik werk bij BCC :P
Okay... Dus Elektrogigant in Vriezenveen valt onder de regels van deze voorwaarde?
Da's mooi, eerst ff aanschaffen dus bij bcc en daarna komen met het bedrag dat ze in vriezenveen vragen...

;)

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ejorne schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:39:
Okay... Dus Elektrogigant in Vriezenveen valt onder de regels van deze voorwaarde?
Da's mooi, eerst ff aanschaffen dus bij bcc en daarna komen met het bedrag dat ze in vriezenveen vragen...
Nou, dat vraag ik me af. Zie http://www.bcc.nl/index.aspx?ItemID=1401&contentId=189

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:06

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Captain Pervert schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 03:31:

Volgens mij vergeet jij wat Loewe modellen... IMO nogsteeds het mooiste beeld...

Over 50hz... Ga kijken... Zeker bij de goedkopere modellen zou je weleens een stuk beter af kunnen zijn met een 50hz tv dan een 100hz tv...

• rimave
Ik ben er uit. Het wordt de Panasonic TX-28PX10. Die ga ik als het goed is morgen halen. Dat wil zeggen als de doos in de auto past, want m'n auto is niet al te groot. :)

• Captain Pervert
Woon je in Noordhorn bij Groningen?

Laat eens weten voor hoeveel je die 28PX10 kan krijgen, kan ik eens kijken of ik iets kan regelen 8)7

(Wat een voorbeeldige werknemer ben ik toch, om 2:47 nog met zaken bezig! :X )

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
MikeyMan schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:57:
[...]

Volgens mij vergeet jij wat Loewe modellen... IMO nogsteeds het mooiste beeld...

Over 50hz... Ga kijken... Zeker bij de goedkopere modellen zou je weleens een stuk beter af kunnen zijn met een 50hz tv dan een 100hz tv...
Absoluut, je kan beter een goede 50hz hebben dan een cheapass 100hz Daewoo. Dat heeft meer na- dan voordelen mbt beeldkwaliteit. En inderdaad, Loewe is nog altijd mooi spul, al zijn ze niet meer de enige die een mooi beeld kunnen maken. Wat wel zo is, is dat ze een eigenzinnig design hebben (of het mooi is, laat ik in het midden, bij mij komt zo'n bak er niet in), en dat ze voor ieder onderdeel in de TV de meest hoogwaardige electronica gebruiken. Maar de 32PX30 en met name de 32PD50 (adviesprijs 1.999...) van Panasonic kunnen zich makkelijk met Loewe meten qua beeldkwaliteit, en het uitvalspercentage bij Panasonic is in het algemeen enorm laag.

• rimave
Captain Pervert schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 02:47:
Woon je in Noordhorn bij Groningen?

Laat eens weten voor hoeveel je die 28PX10 kan krijgen, kan ik eens kijken of ik iets kan regelen 8)7

(Wat een voorbeeldige werknemer ben ik toch, om 2:47 nog met zaken bezig! :X )
Klopt. Bobshop.nl heeft em voor 499,- staan. Daar was ik van plan hem te halen.

• Captain Pervert
Tsja, daar kan je als winkel niet tegenop. :)

• rimave
rimave schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:06:
Ik ben er uit. Het wordt de Panasonic TX-28PX10. Die ga ik als het goed is morgen halen. Dat wil zeggen als de doos in de auto past, want m'n auto is niet al te groot. :)
Correctie, het is de TX-28PM11 geworden. De PX10 viel buiten me budget omdat ik geen zin had 100-den kilometers te rijden voor een tv.

Pagina: 1