[XP] krijg geen toegang tot functie 'bron' bekijken

Pagina: 1
Acties:

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:48

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Topicstarter
hey allen,

Ik heb sinds gister een heel vaag probleem;

Als ik in internet explorer de bron probeer te bekijken krijg ik de volgende foutmelding

Afbeeldingslocatie: http://home.aim.avans.nl/s135595/Pictures/fout_bron.jpg

Firefox heeft hier geen last van aangezien de bron daar binnen t programma zelf wordt geopend.
Het vreemde is dat ik via het startmenu wel gewoon kladblok zonder problemen kan opstarten.

Ik draai XP > met SP2 en ik ben zelf de administrator op deze pc
Verder heb ik mn temp map al leeg gegooid en cookies verwijdert maar zonder succes.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Verwijderd

Kan je notepad/kladblok zelf nog openen?
Ik heb dit ook eens gehad en dat was een virus die notepad.exe had verwijderd.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Waarschijnlijk zit je internet cache vol, probeer die eens te legen dan werkt het wel gewoon vermoedelijk :)

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:59

samo

yo/wassup

Soms willen er nog wel eens vreemde dingen gebeuren als je temp files directory vol is. Leeg deze eens.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Topicstarter
T vreemde is dus dat ik notepad (kladblok) zelf dus wel gewoon kan openen

Ik heb nu via de internet explorer opties alles weggegooid > cookies, temp files, history

Ook heb ik via de local settings de temp map leegegooid, maar ik blijf hetzelfde probleem houden.
Is er nog iets anders wat ik kan proberen of moet ik internet explorer er opnieuw opzetten ofzo :'(

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Pendaco schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:01:
T vreemde is dus dat ik notepad (kladblok) zelf dus wel gewoon kan openen

Ik heb nu via de internet explorer opties alles weggegooid > cookies, temp files, history

Ook heb ik via de local settings de temp map leegegooid, maar ik blijf hetzelfde probleem houden.
Is er nog iets anders wat ik kan proberen of moet ik internet explorer er opnieuw opzetten ofzo :'(
Heb je al getest met hitmanpro op virus en andere aanverwante troep (www.hitmanpro.nl) ?
Hoeveel ruimte heb je nog over op je systeemschijf, zie je vreemde foutmeldingen in je eventviewer ?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Topicstarter
Riemer schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:07:
[...]

Heb je al getest met hitmanpro op virus en andere aanverwante troep (www.hitmanpro.nl) ?
Hoeveel ruimte heb je nog over op je systeemschijf, zie je vreemde foutmeldingen in je eventviewer ?
hitmanpro vermijd ik liever, ik draai adaware en spybot:s&d, in mn hijacklog is niets vreemds te vinden (geen vreemde processen). Ik heb voor de zekerheid ook ms antispyware geinstalleerd (na goed ervaringen) maar deze vond ook niets vreemds.

In mn eventviewer staat niets mbt notepad/kladblok of internet explorer.
Ik had afgelopen week mn pc nog gescand op virussen maar dat zal ik zo nog eens doen (denk niet dat het een virus is maargoed)

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Topicstarter
Weet echt niemand hoe dit kan?

Ik ben 99,9% zker dat er geen virus of spyware op mn pc staan.
Ik heb ook een gast account, maar daar geeft hij hetzelfde probleem aan.

Zou t kunnen helpen als ik SP2 opnieuw installeer? Zo ja kan ik die er gewoon weer overheen zetten?

Verwijderd

Pendaco schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:45:
Weet echt niemand hoe dit kan?

Ik ben 99,9% zker dat er geen virus of spyware op mn pc staan.
Ik heb ook een gast account, maar daar geeft hij hetzelfde probleem aan.

Zou t kunnen helpen als ik SP2 opnieuw installeer? Zo ja kan ik die er gewoon weer overheen zetten?
ik heb hitmanpro 3 keer moeten installeren en dan weer 3 keer ook direct moeten weghalen ,want die waardeloze nepprogramma blokkeert alles wat er aan verkeer te pas komt ,ik kon zelfs niet meer internetten, ik heb het eraf gehaald , weg was mijn probleem. dus kom niet aan dat programma , want ik heb het gevoel dat men is meer uit om het te verkopen dan om mensen te helpen om virussen buiten de deur te houden .dit is mijn advies, gebruik liever norton en firewall iets dergelijks,en elk jaar je pc opnieuw install doen .Daar heb je meer aan dan aan die waardeloze verkoopprog, '\vergeet niet: niets is gratis!

• tonber
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2021
Vreemd hoor, ik heb Hitman Pro al minstens op 25 PC geinstalleerd maar nog nooit dit probleem gehad.

Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-03 21:05
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:53:
[...]
want ik heb het gevoel dat men is meer uit om het te verkopen dan om mensen te helpen om virussen buiten de deur te houden .dit is mijn advies, gebruik liever norton en firewall iets dergelijks,en elk jaar je pc opnieuw install doen .Daar heb je meer aan dan aan die waardeloze verkoopprog, '\vergeet niet: niets is gratis!
Das knap, want HitmanPro is gewoon gratis, enige wat je aan betaalde dingen kan vinden is een donatie geven 8)

En SpySweeper dat erin zit is een trial versie, maar zonder SpySweeper is het prima en officieel gratis te gebruiken, dus ik weet niet waar je over blaat ?

TS: Wat gebeurd er als je een nieuw profiel aanmaakt ? Werkt het dan nog niet ?

[ Voor 6% gewijzigd door ParaNoiMia op 04-11-2005 15:10 ]

Pagina: 1