Ik hoop dat jullie bij hierbij kunnen helpen, ik heb heb namelijk een probleem met fear ik kan hem namelijk niet opstarten.
Ik heb wel hiervoor wel eerst gesearched maar kon neit 1,2,3 iets vinden(searche engines waren GOT en Google).
Hardware:
Intel pentium 4 2,26 ghz
2x 512 mb cas2 ddr pc2100 ddr geheugen
Sapphire 128 mb radeon 9500 pro
1x 80 gb 7200 rpm hardeschijf
1x 40 gb 7200 rpm hardeschijf
Zodra ik het spel opstart geef hij deze melding:
" Unable to initialize the renderer to a valid videomode "
Toen heb ik een de configuration utility geopend maar helaas daar zag ik niet en ik kon ook niet iets toevoegen.
1. Ik heb toen de nieuwe ati drivers geinstalleerd (en computer opnieuw opgestart), maar helaas niets geholpen.
2. Directx 9.0c geinstalleerd en computer opnieuw opgestart, maar dat was ook niet de oplossing.
Ik hoop dat jullie nog tips hebben, of url's waardoor ik het probleem kan oplossen.
Ik heb wel hiervoor wel eerst gesearched maar kon neit 1,2,3 iets vinden(searche engines waren GOT en Google).
Hardware:
Intel pentium 4 2,26 ghz
2x 512 mb cas2 ddr pc2100 ddr geheugen
Sapphire 128 mb radeon 9500 pro
1x 80 gb 7200 rpm hardeschijf
1x 40 gb 7200 rpm hardeschijf
Zodra ik het spel opstart geef hij deze melding:
" Unable to initialize the renderer to a valid videomode "
Toen heb ik een de configuration utility geopend maar helaas daar zag ik niet en ik kon ook niet iets toevoegen.
1. Ik heb toen de nieuwe ati drivers geinstalleerd (en computer opnieuw opgestart), maar helaas niets geholpen.
2. Directx 9.0c geinstalleerd en computer opnieuw opgestart, maar dat was ook niet de oplossing.
Ik hoop dat jullie nog tips hebben, of url's waardoor ik het probleem kan oplossen.