Na 30 min zoeken op google en GoT vrees ik dat bv SpeedFan mijn enige optie is. Ik heb namelijk een Asus V9999/TD (GeForce 6800) met een stofzuiger erop.. De rest van mijn systeem is redelijk stil, en dat ding staat maar te loeien om te koelen. Met speedfan kan ik hem op bv 50% laten draaien, wat voor gamen nog meestal net genoeg koeling geeft.
Mijn probleem is alleen; ik wil die toeren naar beneden schroeven zonder dat er een progje blijft draaien op de achtergrond! Daarnaast is solderen ook geen optie (of enige andere vorm van garantie-verlies van mn vidkaart).
Ik wil hem 'hardwarematig' veranderen, zoals bv bios flashen zodat de koeler minder snel draait! iets modificeren aan de kaart zelf is dus niet een optie
Een Zalman VF700 kopen is natuurlijk een optie, maar dat is mijn laatste optie..
Weet iemand raad??
Sorry had hem misschien beter kunnen uitleggen de 1e x
Mijn probleem is alleen; ik wil die toeren naar beneden schroeven zonder dat er een progje blijft draaien op de achtergrond! Daarnaast is solderen ook geen optie (of enige andere vorm van garantie-verlies van mn vidkaart).
Ik wil hem 'hardwarematig' veranderen, zoals bv bios flashen zodat de koeler minder snel draait! iets modificeren aan de kaart zelf is dus niet een optie
Een Zalman VF700 kopen is natuurlijk een optie, maar dat is mijn laatste optie..
Weet iemand raad??
Sorry had hem misschien beter kunnen uitleggen de 1e x
[ Voor 15% gewijzigd door SnoF op 25-10-2005 22:27 ]