Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Shop voor AcrylPanel Mirror2 panelen?

Pagina: 1
Acties:

• M-co
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10 23:20
Afbeeldingslocatie: http://www.acryan.com/img/products_images/ACR-AP32042_250.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.acryan.com/img/products_images/ACR-AP32042-a_250.jpg

http://www.acryan.com/_acrylpanel/ACR-AP32042.shtml
The AcrylPanel Mirror2 (aka AcrylMirror2™) is the latest addition to the AcrylPanel family. AcrylMirror2™ is a 2 way mirror that is a perfect mirror as well as see through at the same time. This is the hottest new material for high end mods these days. Top modders are showing very interesting ways of using them. The intrigue of perfect mirror and see through allows the top modders to create great effects with the play of lighting - welcome to the wonderful world of AcrylPanel Mirror2!

What is AcrylPanel Mirror2? What is 2 way mirror? Is it mirror or is it see through? It is BOTH a mirror and a see-through sheet of acryl at the same time. You've probably already seen 2 way mirrors in TV crime shows where the detectives observe the suspect in another room behind a 2 way mirror. The AcyrlPanel Mirror2 is just that - it lets you see through from the darker side to brighter side and reflects as a mirror on the brighter side.

How do I use it?
It all depends on how you use it! Use it as a window in a dark casing without lights; it appears as a mirror so you won't even see the slightest thing in your case. But when you turn on the CCFL lights, the mirror transforms itself into a clear sheet of acryl! Use AC Ryan AcrylPanel Mirror2 for your custom watercooling reservoir, windows, as custom logo/applique on your existing acryl window, etc. etc. There are tons of possibilities, use it on its own or in combination with other AC Ryan AcrylPanels and Meshxpanels. Ever thought of building your own casing? Use AC Ryan AcrylPanel Mirror2 for that job and create a totally unique custom casing! Combine with AC Ryan Constructx to totally customise your mods: Build your custom casings from scratch (or with prefab parts) or mod your current systems.

The photo on the left shows the AcrylMirror2 reflecting the image of the Constructx BayColumn510 and showing the fan & CCFL (both light sources) that is behind it - acting like a mirror and clear acrylic at the same time.

AcrylPanel Mirror2 is the latest "in" material for customs and mods. Endless possibilities with AcrylPanel Mirror2: the perfect mirror and see-through acryl in one! Get modding with AcrylPanel Mirror2 for that creative effect.

Eversince one of the leading modders, Versteeg from The Netherlands, used a mirror in a mod he did for AC Ryan early in March 2005, we've been very excited with the potential of mirrors in modding. We've played with many different kinds of mirror in the labs until we've decided on the 2-way acrylic mirror. 2 way for its fun and creative possibilities, acrylic for the ease of use in modding. Since then mirror has taken off as a hot new look in modding and 2 way mirror is starting to appear in some amazing mods - just the right time for AC Ryan to release this AcrylMirror2! Mod on!
In eerste instantie wilde ik gewoon smoked acryl gebruiken voor het front van mn pc, totdat ik toevallig op dit geinige spul stuitte. Probleem is alleen dat het nog te nieuw is, aangezien ik het in nog geen enkele shop ben tegenkomen. Maar misschien dat iemand hier een leuk adresje weet.

Bij voorbaat dank. :)

Verwijderd

Hmm, ik heb voor je gekeken bij blackdog-pcs.com (reseller van AC-Ryan) en NYGL.com (de europese partner van AC-Ryan voor o.a. marketing en sponsoring in Europa) en die hebben het beide niet. Als zij het niet hebben lijkt het me sterk dat het ergens anders in Nederland verkrijgbaar is. Misschie even NYGL.com mailen (e-mail staat vast wel ergens op site) om te vragen vanaf wanneer deze panels in Europa verkrijgbaar gaan zijn.

Edit: een mailtje in het Nederlands kan, al hebben ze liever Engels. Ze mailen sowieso in het Engels terug, maar ik denk niet dat dat een probleem mag zijn

Edit2: Je kan ook even bij www.bouwplastics.nl kijken : http://www.bouwplastics.n...lt.php%3FcPath%3D4_34_292
Daar hebben ze ook spiegelplexi.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 22:33 ]

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Voorlopig zal het nog niet leverbaar zijn nee :P
De achterliggende gedachte daarvan is dat het spul eerst aan de prof modders wordt weggegeven met wedstrijden E.D. met bijv. de ac ryan's worklog contest.
Op die manier gaan de prof's ermee aan de slag, en heeft a.c. ryan mooie voorbeelden. 2 vliegen in 1 klap ;) Het wordt geloof ik leverbaar rond de jaarwisseling. Indien je het dus eerder nodig hebt een plexishop bezoeken ":)

[opstookmodus]
Ik heb er al mee gespeeld, en al wat leuke ideeen gezien/gemaakt :P
[/opstookmodus]

[ Voor 3% gewijzigd door _ferry_ op 25-10-2005 23:02 ]

Verwijderd

whoo dat is vet plexie dat moet ik echt hebben zal me dealer eens op bellen of hij al wat kan regelen :P

Verwijderd

_ferry_ schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:02:
Voorlopig zal het nog niet leverbaar zijn nee :P
De achterliggende gedachte daarvan is dat het spul eerst aan de prof modders wordt weggegeven met wedstrijden E.D. met bijv. de ac ryan's worklog contest.
Op die manier gaan de prof's ermee aan de slag, en heeft a.c. ryan mooie voorbeelden. 2 vliegen in 1 klap ;) Het wordt geloof ik leverbaar rond de jaarwisseling. Indien je het dus eerder nodig hebt een plexishop bezoeken ":)

[opstookmodus]
Ik heb er al mee gespeeld, en al wat leuke ideeen gezien/gemaakt :P
[/opstookmodus]
Ik heb al een hele case in mijn gedachte, maar dan wil ik eerst blue temjin af hebben. Mss dat ik wat kan fixen via contacten bij NYGL.com en AC-Ryan.

Lijkt me zeker wel stoer om er wat mee te proberen. Mss zelfs bij de blue temjin, heb nml. wel al iets verzonnen. :P Maar ik zie het wel. :P

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-11 20:49
het is al een keer gedaan he ?
dat spiegelplexi kun je namelijk ook gewoon krijgen door doodnormaal plexi te gebruiken en te beplakken met een soort sticker voor auto's ,
was een jaartje geleden denk ik gedaan door oeloe met zijn cube...

• M-co
Het is geen pré. Ik kan altijd gewoon smoked acryl gebruiken en later wanneer dit spul beschikbaar is de front overnieuw doen (heb dan iig al een template). Bouwplastics.nl zal ik zeker bekijken zodra ik de site kan bereiken. De dns servers van demon doen zo te zien weer moeilijk, omdat de pagina maar niet wil inladen. Heb NYGL een mailtje gestuurd over hoe of wat. Zal hier posten zodra ik wat meer weet.

Zeggeh...Ferry, heb je niet toevallig een stukje liggen dat je voor een zacht prijsje van de hand wilt doen? :9

[ Voor 14% gewijzigd door M-co op 26-10-2005 03:36 ]

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

spiegel plexi kan je gewoon halen bij de groothandel hier in de beurt :P :D
lekker op de juiste maat en nog stuk goedkoper ook :Y) :D

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• M-co
En wat voor groothandel mag dat zijn? :>

Verwijderd

ik zag hem ook al staan op hun site maar is dit niet gewoon. plexiglas met van die foli die je ook bij gepimte auto's hebt dat je dan niet naar binnen kan kijken maar zij wel naar buiten maar als je het in de auto verlicht kan je wel naar binnen kijken.

Verwijderd

Ik heb het nagevraagt bij me dealer hij heeft even voor me rond gebeld, het is nu nog echt niet leverbaar hij denkt dat hij het begin december wel kan reglen voor me, dus waarschijn lijk dal december het op de makt komen.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

M-co schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 04:09:
En wat voor groothandel mag dat zijn? :>
wat dacht je van een plexiglas groothandel ;)
www.elmaplast.nl

zit in de omg. van haarlem..
kan je op maat plexi laten zagen en kost geen drol.. :D :P

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• M-co
ReseTTim schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:11:
[...]

wat dacht je van een plexiglas groothandel ;)
www.elmaplast.nl

zit in de omg. van haarlem..
kan je op maat plexi laten zagen en kost geen drol.. :D :P
Als de prijzen nou net zo goedkoop zijn als hun site. :Y)

Thnx voor de tip en bookmarked. Binnenkort moet ik toch naar R'dam, kan ik gelijk mooi binnenwippen. :P

Verwijderd

moet je ff coolcase bellen die kunnen er wel aan komen.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Even voor de duidelijkheid: Dat ac ryan spul is hetzelfde spul zegmaar als dat je bij verhoren in politiefilms ziet, als het erachter donker is is het gewoon een spiegel. Als de andere kant verlicht is, dan kun je er doorheen kijken. Het is dus geen gewoon spiegelplexi. Dat is niet doorzichtig.

Of ik eraan kan komen weet ik niet. Ik weet wel dat er wat aanwezig zal zijn op de HWI dagen.

Ojah, wellicht dat gewoon plexi + folie ook kan ja, alleen weet ik niet of de halfords OID spiegelend folie verkoopt naast het standaard zwarte?

[ Voor 16% gewijzigd door _ferry_ op 27-10-2005 12:31 ]

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
Ik heb het zelf geklust... Een plaat acryl en daar zilvere raamfolie overheen. Bij de betere autozaak (of halfords ;) ) kan je dat folie kopen. Je kan zelf kiezen hoeveel licht het moet doorlaten! Ik heb gekozen voor 50%, aangezien ik dat het beste vond.
Het is heel makkelijk aan te brengen! Het is plakfolie en met een laagje water kan je dat rustig op zijn plek schuiven... het resultaat is geweldig!

Ze zullen het wel voor je moeten bestellen... die folies zijn niet meer zo populair in Nederland, aangezien het verboden is om je autoruiten te blinderen....

Ik heb even naar het merk van het folie gekeken het is Autostyle

U vraagt, wij antwoorden.

Verwijderd

hoe duur is dat nou want ik heb van sommige gehoort dat dat spul vrij prijzig is.
is dat ook zo?
en hoeveel euro per vierkante meter

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
dat folie of dat acryl of 'AcrylPanel Mirror2' ????

U vraagt, wij antwoorden.

Pagina: 1