Situatieschets:
Eerst had ik in mijn PC een harde schijf van 80 gb met daarop 3 partities:
C:/ --> Windows XP PRO voor games, office, ... 25 Gb
D:/ --> Partitie voor downloads, documenten, muziek, ... 42 Gb
E:/ --> Windows XP PRO voor muzieksoftware & samples
Omdat mijn partities met windows volgeraakten kocht ik een Maxtor DiamondMax 250Gb HD.
Die heb ik nu met de MaxBlast software gepartitioneerd en ik zou graag mn 2 besturingssystemen en de D: partitie met images overzetten, om dan vanaf de nieuwe HD te booten en de oude als extra opslag te gebruiken.
Ik krijg echter problemen:
- de Windows op partitie C herkent slechts ongeveer 130 Gb van de nieuwe harde schijf
- Als ik de nieuwe harde schijf als primary master zet en probeer te booten zegt hij: NTLDR ontbreekt, druk op ctrl + alt + del om opnieuw op te starten
help?
Eerst had ik in mijn PC een harde schijf van 80 gb met daarop 3 partities:
C:/ --> Windows XP PRO voor games, office, ... 25 Gb
D:/ --> Partitie voor downloads, documenten, muziek, ... 42 Gb
E:/ --> Windows XP PRO voor muzieksoftware & samples
Omdat mijn partities met windows volgeraakten kocht ik een Maxtor DiamondMax 250Gb HD.
Die heb ik nu met de MaxBlast software gepartitioneerd en ik zou graag mn 2 besturingssystemen en de D: partitie met images overzetten, om dan vanaf de nieuwe HD te booten en de oude als extra opslag te gebruiken.
Ik krijg echter problemen:
- de Windows op partitie C herkent slechts ongeveer 130 Gb van de nieuwe harde schijf
- Als ik de nieuwe harde schijf als primary master zet en probeer te booten zegt hij: NTLDR ontbreekt, druk op ctrl + alt + del om opnieuw op te starten
help?