In ieder geval bedankt en veel succes verder
Het gaat trouwens wel hard vandaag met de stoppers

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Thnx voor je enorme berg verzette werk voor GoT.
Weinigen weten wat jij voor GoT betekent hebt.
Het ga je goed en tot ziens irl @ een meeting oid
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Hardstikke bedankt voor je enorme inzet tbv. de vooruitgang op het forum!
Who is John Galt?
Je zou bijna denken dat ze vandaag een oprotpremie krijgenMPmad schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:46:
Jaymz, bedankt voor al je werk afgelopen jaren

Bedankt voor alles
zonder meer een van de allergrootste drijvende krachten van GoT sinds het begin al. Huidige vorm is voor een groot deel op jouw conto te schrijven (zonder andere mensen te kort te doen uiteraard
Bedankt
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

ARME AOW’er
<flauw>Fok!forum is weer online>:)</flauw>MPmad schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:46:
Het gaat u goed!
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
Daarvoor hartelijk dank
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Blijkbaar had ik dus toch gelijkThandor schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:02:
Hmm, de zwarte verf is goedkoop vandaag of de rode verf was te duur om z'n nick te onderhouden
Anyways, fade slowly to black...

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
alweer eentje!

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Je was niet alleen de Faq-man, je bént gewoon een vakman.

Ik krijg RSI van al dat uitzwaaien.

[ Voor 21% gewijzigd door Voutloos op 25-10-2005 22:14 ]
{signature}
Ik zie je vast wel weer eens in S'dam

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
thnx Jaymz
bye

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀

3 maal scheepsrecht.
[ Voor 38% gewijzigd door Roberto op 25-10-2005 22:23 ]
Wat doe jij nou?
Jij was in mijn ogen één van de beste crewleden, meest stabiel, eerlijk, oprecht en prettig om mee samen te werken! En dan doe ik de bestaande en ex crew niks te kort, maar je stak er in mijn optiek met hoofd en schouder boven uit en dat meen ik zeer serieus! Jaymz, je bent en blijft...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dank voor het vele verzette werk natuurlijk.
Saved by the buoyancy of citrus
Welkom in zwart en voor 1x een HK actie in LA:

[ Voor 3% gewijzigd door aReaRe op 25-10-2005 22:31 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Ik ga hier geen verhaal typen om alles te herhalen wat ik je al op diverse gelegenheden irl en elders heb gezegd, want als ik jou moet ophemelen heb ik dadelijk spontane RSI en past het bovendien niet in de 64Kb limiet van 1 post
Laat ik het samenvatten met: als er toch iemand vormend is geweest voor dat Tweakers.net nu de beste techsite van de Benelux en wellicht de wereld is, ben jij het toch wel geweest. Don't be a stranger
Eens is met stupid.gif
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Toch komt het altijd weer redelijk onverwacht.
Tnx voor alles dude!
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Kun je nagaan hoe dit overkomt op gebruikers die niets met de crew te maken hebben gehad (als in mede/ex-crew)momania schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:39:
Dit zag ik al wel aankomen, omdat we het er op de MoaM ][ nog over hebben gehad.
Toch komt het altijd weer redelijk onverwacht.

* Robin plakt op Jaymz' voorhoofd een plakkertje

*smack*
Bedankt!

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Inside-info rulesVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:46:
Kun je nagaan hoe dit overkomt op gebruikers die niets met de crew te maken hebben gehad (als in mede/ex-crew)
Ex-crew PoWahhh!
[ Voor 72% gewijzigd door Han op 25-10-2005 22:47 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Whats up met die crew leegloop vandaag
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
* momania sluit aan achter Han
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
en veel plezier in het zwart
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
The devil is in the details.
Bedankt voor alles wat je voor GoT gedaan hebt! See you @ een Delftmeet ofzo

*Jaymz gaat straks alle veren d'r maar es uitschuiven een een mooi plekkie aan de muur geven
Tsja, 't waren (bijna) 5 fantastische jaren. Iedereen die het aangaat (en dat zijn er nogal wat ben ik bang) met wie ik te maken heb gehad (op wat gebande userts na dan gok ik, en dat zijn er ook nogal wat
Nagoed, ik kan voorlopig nog wel SeM-Slet #1 blijven dragen, bennik toch niet helemaal weg
[ Voor 13% gewijzigd door Jaymz op 25-10-2005 23:22 ]
Trekt ook uit het rode pak.
Ja, steeds met z’n hoofd tegen die muur,
Dat eist toch z’n tol op den duur.
Maar dat zware werk, warempel,
Houdt voorlopig nog zijn stempel.
Het ga je goed beste Jaymz,
Op jou leggen we nu geen claims.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Verwijderd
Je was (en bent) altijd oprecht met een enorme inzet en gave om zaken posiftief op te lossen.
Bedankt
Je was een buitengewoon waardevolle en plezierige collega als dokter en je behoort met recht tot de giganten die Tweakers.net mede groot gemaakt hebben door tomeloze inzet. Bedankt voor alles!
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Succes in het zwart

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Ik sluit mij volledig bij het bovenstaande aan. Bedankt voor allesVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:35:
Als ex- oud- en vergaan crew-geval, wil ik me bij deze even bij Merely en meneerLuNaTiC aansluiten.
Je was (en bent) altijd oprecht met een enorme inzet en gave om zaken posiftief op te lossen.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dank voor al het werk dat je voor en achter de schermen voor GoT hebt gedaan
Hoop je nog een keertje te zien, biertje happen enzo
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Wist al wel dat je er mee wilde stoppen. Uiteindelijk houdt het toch een keer op

We zien elkaar nog wel een keer
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Bedankt!
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Als ik het van iemand niet had verwacht, ben jij het wel. In mijn idee BEN je GoT, zonder jou wordt het volgens mij maar een dooie boel
Bedankt man!
Verwijderd
Enniewees: Jaymz: welkom terug (ofzo)
En ook bedankt, maar dat had ik al gezegd toen ik stopte
TnX voor alle inzet de afgelopen jaren!
[ Voor 52% gewijzigd door jules op 27-10-2005 00:54 ]