Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[Orange] Abonnement tarief omgezet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb vanavond gebeld naar Orange en gevraagd als ze mijn abbonoment van Free €40,00 naar Free €32,50 kunnen zetten.

Nu heb ik een 2 jarig abbonoment, nu zegt de dame van Orange.
Als u dit doet dan bindt u zich automatisch 1 jaar aan ons vast.

Maar wat ik me nou afvraag, ik heb een mobiel gekregen bij het 2 jarig abbonoment heb ik nu wel het recht op een nieuwe telefoon of moet ik tot 2006 wachten? Ik heb het abbonoment nu bijna al 2 jaar.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Waarom heb je dat niet meteen gevraagd aan die dame?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Kon je dat niet meteen aan de telefoon vragen... :?

Ze verlengen je abonnement met een jaar. Als 'ie bijna afgelopen is kan je het beter niet doen want dan zit je tot oktober 2006 vast zonder nieuw toestel of korting.

Het is trouwens abonnement, niet abbonoment...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 21:13 ]

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11 00:02

TweakBoy

---

ik had het idee dat je zonder verdere verplichtingen per 6 maanden eens van type kon veranderen...
maar met 1 trap tegelijk

dus met 2 jarig kun je :

32.50 6mnd> 40.00 6mnd> 32.50 6mnd > 40.00 einde contract..

---

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-11 22:19
Met de nieuwe tarieven is het zo, dat als je daarnaar omgezet wilt worden dat kan zonder contractsverlenging als je nog 1 jaar of meer een contract bij ze hebt. Heb je dus (zoals ik) een contract dat nog tot dec. 2006 duurt, dan kun je gewoon je tarief wijzigen. Zit je onder dat jaar, dan wordt het met een jaar verlengd vanaf de dag dat jij dat nieuwe tarief in laat gaan...

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11 00:02

TweakBoy

---

copy and paste van mijnorange ( mijn account > accountinstellingen )
Hoe vaak kan ik wijzigingen invoeren via mijn account?
De meeste diensten kun je wijzigen zo vaak als je wilt, maar er is een aantal beperkingen. Zo kun je maar een keer in de 6 maanden kiezen voor een lagere bundel. Verder is het niet mogelijk om direct na elkaar diensten aan- en uit te zetten. Je kunt dit beter in een keer doen. Wat wel en niet mogelijk is, wordt duidelijk aangegeven in mijn account.

---

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-11 22:19
TweakBoy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:18:

[...]
Dit klopt, echter gaat het in het geval van TS om het omzetten van oude tarieven --> nieuwe tarieven... Daarvoor hadden ze andere regeltjes geloof ik...

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-11 16:08

E-Vix

Nu met sneeuw!

TweakBoy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:18:
[...]
Helaas gaat dit voor hem niet op aangezien hij van het oude type abonnement naar het nieuwe type abonnement over gaat. Hij gaat een nieuw contract met ze aan en hij krijgt ook nieuwe gebruikersvoorwaarden.

Als je nu dus naar het € 32,50 abonnement gaat dan kan je pas volgend jaar oktober weer een nieuwe telefoon krijgen. Ik zou dus even wachten met het verlengen van je abonnement en pas als hij afloopt hem verlengen en meteen overschakelen naar het nieuwe tariefplan. Dan sla je 2 vliegen in 1 klap. En de nieuwe tarieven, en een gratis telefoon.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
Oke heb net gebeld.

Mijn contract van me 2 jarig abbonoment liep op 14 juni 2006 af.

Ze hebben mij beloofd:

Het 2 jarig contract loopt nu op 26 juni 2006 af. Vandaag heb ik 32,50 abbonement inlaten gaan.
Deze is tot 26 oktober 2006 geldig.
26 juni kan ik via de Orange shop een nieuwe telefoonbestellen.
Als ik deze binnen krijg, sluit ik gewoon een nieuw contract (verlenging) en heb is het abbonement tot 26 juni 2007 geldig.

Dus ik heb wel recht op een nieuwe mobiel, en bel gewoon met een nieuw tarief ipv 40,00.
ALleen moet 12 dagen langer wachtentotdat ik een nieuwe mag halen ..

Wel zo reieel, kwam met het verhaal aan van akties etc, en na overleg kon ik dit doen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 21:43 ]

Verwijderd

Je kan natuurlijk niet pas verlengen als je het nieuwe toestel binnen hebt, je verlengd het eerst en in ruil daar voor krijg je een toestel. Het contract loopt gewoon 26 oktober volgend jaar maar je mag 4 maanden van te voren verlengen. Je nieuwe contract loopt dan ook tot 26 oktober 2007.

Overigens moet je nu dus 4 maanden en 12 dagen wachten aangezien je vanaf 14 febuari had kunnen verlengen en nu tot 26 juni moet wachten.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 21:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik kon me toestel al halen op 14 juni 2006.
En ze hebben me duidelijk vertelt: morgen 26 okt 2005 gaat het nieuwe contract in, deze loopt op 26 juni 2006 af. Dan moet ik een nieuwe halen en dan loopt ie op 26 juni 2007 af. Sluit gewoon een nieuw contract aan.
En heb dus nu nog een contract voor 8 maanden.

Verwijderd

Tja, dat klopt gewoon niet. Je moet altijd met 12 maanden verlengen vanaf de datum dat je nieuwe tariefplan ingaat. Bel ze gerust nog een keer, nu ben je echt verkeerd geïnformeerd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 22:01 ]

Pagina: 1