Twee weken na aanschaf van een nieuw moederbord MSI K8N NEO4 Platinum blijkt dit na controle bij de PC Zaak te Bergen op Zoom, defect te zijn. De PC Zaak kan mij dit type moederbord niet meer leveren, en geven mij daarom een gedeelte van het aanschafbedrag terug ( aanschafprijs € 131.29 dagwaarde € 115,-). De medewerkers van dit bedrijf beroepen zich er nu op dat zij de DAGWAARDE terug betalen, ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf twee weken na aanschaf de zogenaamde dagwaarde hoeft terug te betalen. kan iemand mij vertellen of dit een normale afhandeling is?
Volgens mij krijg je vaak binnen 8 dagen de aanschafprijs terug.
Na die tijd is het dagwaarde.
Na die tijd is het dagwaarde.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Verwijderd
Ik ga niet de voorwaarden van die zaak lezen, maar je hebt recht op garantie. Dus een nieuw moederbord; als ze dat niet willen doen lijkt het mij iig redelijk het aankoopbedrag terug te betalen.
Ik weet niet of het normaal is maar ik vind dat wel een beetje een kut regeling, noemen ze dat nou garantie
bah bah...
Als je er niet uitkomt kun je misschien een ander (duurder) mobo kopen en dan bij betalen
bah bah...
Als je er niet uitkomt kun je misschien een ander (duurder) mobo kopen en dan bij betalen
Bij mijn weten is het zoals Thandor ook al zegt, binnen 7 of 8 dagen (weet niet precies hoeveel
) de aanschafprijs terug of een ander moederbord en daarna is het altijd dagwaarde die meestal lager zal uitvallen
Ze kunnen hem tog RMA sturen naar MSI
Jij hoeft niets te doen want het is een probleem van de zaak. Dat is jouw aanspreekpunt en die moeten jou helpen. Ze maken het zich er wel erg gemakkelijk vanaf.
Ze proberen je gewoon te overdonderen. Het is HUN probleem niet die van jou. Zij moeten zorgdragen voor een goede moederbord vooral omdat er GARANTIE op zit. Kunnen ze het niet meer repareren dan moeten ze je iets gelijkwaardigs voor teruggeven (of het bedrag)
Ze proberen je gewoon te overdonderen. Het is HUN probleem niet die van jou. Zij moeten zorgdragen voor een goede moederbord vooral omdat er GARANTIE op zit. Kunnen ze het niet meer repareren dan moeten ze je iets gelijkwaardigs voor teruggeven (of het bedrag)
Het grote "is dit nog wat waard"-topic deel 15, XV, E, 1111
Verder is dit een technisch forum, juridische vragen horen in Stuffis Generalis thuis
Verder is dit een technisch forum, juridische vragen horen in Stuffis Generalis thuis
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()