Toon posts:

wireless

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een router en gebruik deze voor een laptop en 2 pc's.Helaas kan ik niet draadloos internetten via de Medion 8080, wel met de laptop. Wie heeft er een oplossing of hebben er meer mensen te maken gehad met dit probleem?
Met vr.gr.Ida.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:19
Leuk dat je je geregistreerd hebt, maar hier kan niemand kaas van eten. Vermeld eens wat meer informatie, en probeer zelf eens op onderzoek uit te gaan.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op got :)

Ja, vele mensen hebben last van dit probleem.
Check: http://gathering.tweakers.net/forum/find
En dan zal je de oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Er is toch wel genoeg bekend over routers.
Begin eens met het lezen over routers en dan met name hoe je een router beveiligd, kijk dan wat aansluit op jouw wensen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Op GoT stellen wij het enorm op prijs als je zelfonderzoek verricht. We hebben in onze FAQ staan dat, als je een topic opent, je duidelijk moet maken in je topicstart wat je zoal hebt geprobeerd. Daarnaast hebben we op GoT vele FAQs in de subfora staan waarin veel voorkomende vragen worden beantwoord en een goedwerkende zoekmachine. Ik denk dat je de hint al snapt; eerst zoeken, en dan vragen is hier de norm. ;)

Neem nog eens aandachtig de huisregels door. Mocht je er alsnog niet uitkomen, kan je een topic openen met een uitgebreide topicstart in het juiste forum. :)

Dit topic is gesloten.