"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
De koppelverkoop wordt hoger in de thread ook al genomed, daarnaast is het maar gedeeltelijk van toepassing, want ze verbieden alleen een aantal online betalings methoden, daarnaast zeggen ze zelf nog eens "from time to time, as new payment services arise, eBay will evaluate them to determine whether they may present trust and safety concerns and are appropriate for the marketplace. eBay will consider the following factors, among others, in making its determination:"
Kortom, als je met een goed product komt, zou je er zomaar bij kunnen komen.
Al met al snap ik de overbodig wel,.. een +1 zou denk ik ook wel op zijn plaats zijn, zó enorm overbodig is het immers niet, maar écht heel veel voegt je reactie naar mijn mening ook niet toe.
Kortom, als je met een goed product komt, zou je er zomaar bij kunnen komen.
Al met al snap ik de overbodig wel,.. een +1 zou denk ik ook wel op zijn plaats zijn, zó enorm overbodig is het immers niet, maar écht heel veel voegt je reactie naar mijn mening ook niet toe.
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.