zijn het zulke slechte kaarten dan:(, zal ik zijn nummer geven dan kun je hem helemaal verrot schelden>:) , ik dacht het deal van mijn leven te hebben gevonden en nu blijkt het een flopdeal te zijn:'( , maar als ik zijn nummer geef niet sneaky gaan doen en hem zelf kopen :+:+
Op woensdag 17 januari 2001 18:22 schreef Mustapha het volgende:
zijn het zulke slechte kaarten dan:(, zal ik zijn nummer geven dan kun je hem helemaal verrot schelden>:) , ik dacht het deal van mijn leven te hebben gevonden en nu blijkt het een flopdeal te zijn:'( , maar als ik zijn nummer geef niet sneaky gaan doen en hem zelf kopen :+:+
Ik weet niet of je het nu helemaal door hebt maarruhh... de deal is wel ok hoor!
yoepppppiee :9jullie hebben mij het groene licht gegeven ik ga nu meteen naar hem toe, om die kaartje te bemachtigen . ff kijken hoe laat het is ,nee het is al laat dan word het morgen vroeg
Perfect kaartje, goed te overclocken, en de de tv-out(bij mij werkt alleen de composite out)is perfect. Wel even bij een lange kabel een paar gouden pluggen en een goede coax nemen.