Toon posts:

Geforce Asus V7100 + tv out voor 250,-??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kan deze kaart voor 250,- op de kop slaan bij iemand :9 is dat verstandige deal tweakers?:)

thank you all:)

Verwijderd

nee niet echt geef mijn zijn telefoon nummer maar en dan regel ik het wel moet je ECHT niet doen wat een afzetter zeg >:)

Verwijderd

Topicstarter
zijn het zulke slechte kaarten dan:(, zal ik zijn nummer geven dan kun je hem helemaal verrot schelden>:) , ik dacht het deal van mijn leven te hebben gevonden en nu blijkt het een flopdeal te zijn:'( , maar als ik zijn nummer geef niet sneaky gaan doen en hem zelf kopen :+:+

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:49
Op woensdag 17 januari 2001 18:22 schreef Mustapha het volgende:
zijn het zulke slechte kaarten dan:(, zal ik zijn nummer geven dan kun je hem helemaal verrot schelden>:) , ik dacht het deal van mijn leven te hebben gevonden en nu blijkt het een flopdeal te zijn:'( , maar als ik zijn nummer geef niet sneaky gaan doen en hem zelf kopen :+:+
Ik weet niet of je het nu helemaal door hebt maarruhh... de deal is wel ok hoor!

.... Ik weet het ook niet

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:56
Heb er in de eerste week dat ie uit was 428,- voor betaald. Prijs lijkt me heel oke. Kaartje is ook wel oke.

Verwijderd

Topicstarter
yoepppppiee :9jullie hebben mij het groene licht gegeven ik ga nu meteen naar hem toe, om die kaartje te bemachtigen :). ff kijken hoe laat het is ,nee het is al laat dan word het morgen vroeg :(

maar luitjes thanks :)

Verwijderd

Perfect kaartje, goed te overclocken, en de de tv-out(bij mij werkt alleen de composite out)is perfect. Wel even bij een lange kabel een paar gouden pluggen en een goede coax nemen.
Pagina: 1