[Outlook 2000] Probleem met vergader verzoeken

Pagina: 1
Acties:

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07 16:34
Had al eerder gereageerd in een oud topic. Mij werd gevraagd een nieuw topic te openen. Bij deze

De situatie is als volgt; de clients gebruiken Outlook 2000, op de server draait Exchange 2003.

Vanaf het directie secretariaat worden diversen agenda's beheert. Hier worden ook afspraken gemaakt voor de diversen directie leden. Wanneer een uitnodiging verstuurd wordt aan een directie lid, deze accepteerd de afspraak komt deze ook in andermans agenda terecht. Het lijkt iets te maken te hebben met machtigingen. Heb in Outlook via de optie [Extra], [Opties] [machtigingen] het vinkje weg gehaald bij gemachtigden ontvangen bevestiging van afspraak (stond ook elders op GOT vermeld als mogelijke oplossing). Ik heb iedereen waarvan de agenda gemachtigd is toegevoegd en hierbij het vinkje uitgezet. Hierna heb ik een test vergader verzoek gestuurd zoals deze ook door het secretariaat verstuurd wordt. Helaas komt nog altijd het antwoord van het verzoek terecht in andermans agenda. Heeft iemand een idee om te komen tot een oplossing?

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07 16:34
Niemand een suggestie??

Jeffrey