Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Uit welke telefoon komt mooi geluid uit de speakers voor mp3

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke mobiele telefoon heeft goede ingebouwde speakers waar je luid,duidelijk en mooi je mp3 nummers op kan beluisteren :P

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11 06:41
Ik heb zelf een Sony Ericsson K700i en vind dat daar mooi geluid uit komt. Mijn broertje heeft een 6230 en daar zit echt dof geluid in.... verder heb ik niet veel ervaring in het geluid van verschillende gsm's

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 13:42

Elektronicanet

Leds do it!

Waarom zou je dat willen? :) Nofi, ben gewoon benieuwd

Ik bedoel, wanneer luister je muziek? Thuis heb je een setje speakers mag ik hopen, en onderweg gebruik je oordopjes. Wanneer wil je dan naar het speakertje van je telefoon luisteren :p

[ Voor 60% gewijzigd door Elektronicanet op 25-10-2005 18:44 ]

Nederlander in België

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 12:40
SE W800i zou goede speaker moeten hebben.

Verwijderd

ik heb een samsung e720 daar komt een mooi en hard
geluid uit de speaker en je kan hem ook aan de buitenkant
bedienen met de knoppen (play/pause,vooruit en terug spoelen skippen)

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Elektronicanet schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:43:

Ik bedoel, wanneer luister je muziek? Thuis heb je een setje speakers mag ik hopen, en onderweg gebruik je oordopjes. Wanneer wil je dan naar het speakertje van je telefoon luisteren :p
JAh idd goeie vraag.
Heb zelf de Nokia 6630.komt wel een aandig geluid uit.
Ben zelf een jump freak dus dan moet de bass altijd goed zijn , aangezien dat bij nog geen enkele luidspreker van een telefoon is........
en hoe andere muziek klinkt op me N6630 zou ik ook echt niet weten.

[ Voor 9% gewijzigd door degroot op 25-10-2005 18:49 ]

www.degroot-it.nl

• guidooo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-08 18:15

guidooo

Amd-64 ownage

Het is ook maar net wat je mooi vind klinken
Dat is puur subjectief. :)

[ Voor 3% gewijzigd door guidooo op 25-10-2005 18:54 ]

Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers

Verwijderd

Topicstarter
Elektronicanet schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:43:

Hehe nou kijk als ik onderweg ben gebruik ik idd oordopjes en als ik thuis ben idd een setje speakers, maar als ik met een stuk of 5mensen op weg ben heb je geen oordopjes waar 5mensen mee kunnen luisteren en ik heb niet echt zin om zoon setje speakers die je los moet kopen helemaal mee te nemen. Daarom zou het wel handig zijn als je een telefoon hebt met goede,,luide, mooi klinkde stereo of 3d geluid. Dan kunnen de andere mensen ook nog mee genieten van mij mp3 muziekies :P

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-11 20:28
Persoonlijk heb ik een klein jaar geleden bewust de SE K700i gekozen vanwege de goede geluidskwaliteit (zowel uit de speaker als uit de oordopjes); deze bevalt dan ook nog prima! Je kunt best veel MP3'tjes op deze telefoon kwijt (64MB), via bijvoorbeeld bluetooth gaat dit erg gemakkelijk en snel.

• assembler
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb zelf een motorola e398

Deze heeft echt stereo geluid (ook echt 2 speakers)

Echt heel mooi geluid (vind ik dan :P)

Waar is het trouwens voor??

• Rob_G
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-02-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:06:
[...]

Hehe nou kijk als ik onderweg ben gebruik ik idd oordopjes en als ik thuis ben idd een setje speakers, maar als ik met een stuk of 5mensen op weg ben heb je geen oordopjes waar 5mensen mee kunnen luisteren en ik heb niet echt zin om zoon setje speakers die je los moet kopen helemaal mee te nemen. Daarom zou het wel handig zijn als je een telefoon hebt met goede,,luide, mooi klinkde stereo of 3d geluid. Dan kunnen de andere mensen ook nog mee genieten van mij mp3 muziekies :P
Ik mag toch hopen dat je niet in de trein of bus met je speakers muziek wilt aanzetten? Ik kan nauwelijks iets asocialers voorstellen :/ In de auto heb je de autoradio. Wat blijft er dan nog over? Op de fiets?

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

_assembler_ schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:10:
Ik heb zelf een motorola e398

Deze heeft echt stereo geluid (ook echt 2 speakers)

Echt heel mooi geluid (vind ik dan :P)

Waar is het trouwens voor??
Met stom ^^ :p

Heb hem zelf ook, echt erg leuk geluid zit erin :)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:00

Emiel1984

Made in NL

BoyGenius schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:12:
[...]

Met stom ^^ :p

Heb hem zelf ook, echt erg leuk geluid zit erin :)
Ik was even aan het kijken wat hij kostte toen ik dit topic zag. Via kieskeurig. kelkoo is hij niet meer te vinden en via expansys is hij alleen nog in asiatische versie bestelbaar op verzoek.

Denk dus niet echt dat dit product handig is om nog te kopen danwel te vinden, hij is schijnbaar dus uit de handel genomen in nederland neem ik zelf aan.

[LTS][MTS][HTS]

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:38
samsung d600

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
SE K750i, SE W800i of een D750i :)

Samen met de cradle is er werelds geluid uit te halen
http://mobile.brando.com.hk/image/SEW800iSpeakerCradleB.jpg

Maar ik denk niet dat je die ff in je binnenzak steekt..

Ik vind Samsung telefoons blikkerig klinken. Nokia is ook erg schel. Komt ook omdat SE een aparte oor en luidspreker heeft. Samsung gooit alles over de oorspeaker.

Daarnaast vraag ik mij af waarom je in gwn niet ff een deftig speakersetje regelt? Je wild immers mooi geluid presenteren aan je hanggroepje :X

[ Voor 119% gewijzigd door willy1986 op 25-10-2005 19:47 ]

• assembler
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
emiel1984 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:22:
[...]

Ik was even aan het kijken wat hij kostte toen ik dit topic zag. Via kieskeurig. kelkoo is hij niet meer te vinden en via expansys is hij alleen nog in asiatische versie bestelbaar op verzoek.

Denk dus niet echt dat dit product handig is om nog te kopen danwel te vinden, hij is schijnbaar dus uit de handel genomen in nederland neem ik zelf aan.
Eehm, de e398 is idd niet meer verkijgbaar (kostte voor mij 100 euro bij tmobile)

Je kunt nu wel de Motorola ROKR kopen, dit is dezelfde telefoon, alleen dan met een 512MByte kaart erbij (ipv 64MByte)

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Rob_G schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:12:
[...]

Ik mag toch hopen dat je niet in de trein of bus met je speakers muziek wilt aanzetten? Ik kan nauwelijks iets asocialers voorstellen :/ In de auto heb je de autoradio. Wat blijft er dan nog over? Op de fiets?
Inderdaad hoogst irritant. Ik heb me al meerdere malen groen en geel zitten ergeren aan medemensen die heel de metro moeten tracteren op hun muziek op een zo hoog mogelijk volume :X.

Ik zou willen dat mobieltjes die zoveel herrie maken niet waren uitgevonden. Maarja, de schuld ligt natuurlijk bij de mensen die er niet mee om kunnen gaan, niet bij de uitvinding op zich.

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:04
Jonge, wat is er nu erg aan een beetje muziek ? Druk oordoppen in, dan heb je geen last meer :)
Probleem heb je idem dito met hardop bellende mensen, mensen met oordoppen hard aan etc.. en dan het lawaai van de trein zelf nog :)

Ga dan in een hutje op de hei zitten als je geen geluidsoverlast wilt hebben :)

De wijzen komen uit het Oosten!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-11 14:26
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:47:
ik heb een samsung e720 daar komt een mooi en hard
geluid uit de speaker en je kan hem ook aan de buitenkant
bedienen met de knoppen (play/pause,vooruit en terug spoelen skippen)
Ik heb die telefoon zelf... MOOI?.. waar haal je dat in godsnaam vandaan?
Zelfs met een koptelefoon klinkt hij brak(headset)

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:00

Emiel1984

Made in NL

NoepZor schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:51:
Jonge, wat is er nu erg aan een beetje muziek ? Druk oordoppen in, dan heb je geen last meer :)
Probleem heb je idem dito met hardop bellende mensen, mensen met oordoppen hard aan etc.. en dan het lawaai van de trein zelf nog :)

Ga dan in een hutje op de hei zitten als je geen geluidsoverlast wilt hebben :)
Naar de hei toe om even geen gegil gekrijs idee om je heen te hebben gaat mij te ver, je moet niet associaal doen.
Rekening houden met de medemens zal je veel meer respect geven.

bijvoorbeeld ;

1 Wat nou als je even nog snel iets voor school moet doornemen, je hebt een examen bijvoorbeeld.

2 Of je hebt zoals iedereen wel is heeft effe geen zin in een uur lang lawaai om je heen maar je moet toch naar je werk.

Het kan bij veel mensen toch gaan irriteren. Er word niet voor niets regelmatig gereageert door mensen die er niet tegen kunnen ofdan wel er gek van worden. Sommige ringtones zijn zo irritant en muziek kan dat idem dito ook wel is wezen.

Mijn mening is, is dat als je even uit je dak wilt gaan of even muziek wilt luisteren in bijzijn van andere mensen;

- Ga een avond stappen.
- Gooi het volume even omhoog van je geluidsinstallatie.

Vat dit niet op als dat een enkele keer al erg is maar als dit "lang" doorgaat zal het gaan irriteren en zullen mensen je wel is raar aan kunnen gaan kijken.

Maar laten we het maar ontopic houden :)

[LTS][MTS][HTS]

Verwijderd

bij vandenborre.be staat de k700 nog altijd te koop voor 169 euro.

Verwijderd

Vind zelf de Motorola E398 echt onovertroffen wat mp3 geluid betreft uit de speakers ;) !!
Wat betreft uit de oordopjes vind ik de w800i echt geweldig, dit zal trouwens ook wel een gedeelte liggen aan de bijgeleverde oordopjes >:) . Als je een E398 wilt; ik verkoop de mijne, heb nu namelijk een w800i en luister toch altijd via oordopjes. Mail me maar als je er intresse in hebt. _/-\o_

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 08:49
Ik heb alle toestellen hierboven kunnen testen wat mp3 geluid betreft en als je het echt belangrijk vind moet je de a1000 kopen. Geen enkele telefoon haalt het bij de kwaliteit van dit toestel. Het volume is heel hard en de bass die eruit komt is echt verbazend. Ik heb alleen de e398 nog niet kunnen testen en ik denk dat dit toestel wel in de buurt kan komen van de a1000, maar de a1000 is echt verbluffend wat betreft geluid.

Dat er geen trilbatterij in het toestel zit maar de speakers als trilbatterij gebruikt zegt al voldoende denk ik zo...

Verwijderd

Topicstarter
en de Samsung D600 dan ?:P

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
klopt dat ding klinkt echt kickass :D kan nog eens lekker veel op ook, en mogelijkheid tot geheugenkaartjes

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 13:42

Elektronicanet

Leds do it!

Rob_G schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:12:
[...]
Precies :P Dat bedoel ik dus ;)
Fiets blijft niet over, heb nog nooit een 5-voudige tandem gezien :+

[ Voor 11% gewijzigd door Elektronicanet op 26-10-2005 23:53 ]

Nederlander in België

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
Wanneer je het eventueel onderweg wilt gebruiken dan zou dat in de auto moeten zijn. Vliegtuit en trein wordt niet geaccepteerd door personeel en medepasagiers. Wanneer je in je auto met 5 mensen wilt genieten dan heb je snel last van (veel) omgevingslawaai. Je moet dus in een auto zitten die met 120kmph weinig geluid in de cockpit heeft zodat jij met 5 vrienden naar je telefoon kunt luisteren. Dan zit ik snel aan een BMW7, een MercedesS of een AudiA8 te denken. Ik mag toch aannemen dat daar een radio (zelfs met mp3) inzit. Ik zou dit criterium heel snel laten vallen. Je gaat het toch niet gebruiken. Het geluid is slecht (vaak) en het volume is te laag (altijd). Zou het sneu voor je vinden dat je speciaal hiervoor een telefoon koopt maar de functie nooit gebruikt.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Verwijderd

Ben ook benieuwd welke telefoon het beste speakergeluid heeft. Zit redelijk vaak in hotels en dan is een beetje muziek in de badkamer meer dan welkom. Mijn 6230 voldoet dan echt niet!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

Sony Ericsson W550i, twee interne speakers, waar goed geluid uit komt!

HP Pavilion dv9645

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Een vrij oud topic met een vraag die de originele topicstarter ook wel zelf had kunnen beantwoorden na enig zoekwerk.

De Motorola a1000 en W550 komen inderdaad beiden in aanmerking. Je moet er echter wel rekening mee houden dat de hier geplaatste suggesties niet altijd objectief zijn.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.