[XP] Netwerkprinter niet te verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
Op onze server staat nog een link naar een oude netwerkprinter. De pc waar deze printer aanhing is al tijden uit het netwerk verwijderd, maar de printer verwijzing op de server kan gewoonweg niet verwijderd worden! Gewoon verwijderen kan niet, offline zetten kan niet...ik wordt gek van deze spookprinter! Heeft iemand een id hoe ik deze printer kan verwijderen?

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-03 20:20
-CKY2K- schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:18:
Op onze server staat nog een link naar een oude netwerkprinter. De pc waar deze printer aanhing is al tijden uit het netwerk verwijderd, maar de printer verwijzing op de server kan gewoonweg niet verwijderd worden! Gewoon verwijderen kan niet, offline zetten kan niet...ik wordt gek van deze spookprinter! Heeft iemand een id hoe ik deze printer kan verwijderen?
Veilige modus?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Krijg je ook een foutmelding? Bijvoorbeeld in de Event Viewer?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Rechten? Je hebt geschreven dat het om een netwerkprinter gaat, dus dan moet je wel genoeg rechten hebben om deze te verwijderen.

Is het een workgroup waar je in werkt? of een domein?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

HKEY_CURRENT_USER\Printers\Connections voor User printers.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Print voor systeemwide printers.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device