Mischien handig voor de mensen die hun bureaublad willen visualiseren met verschillende dingen?
1. Ik begrijp je niet
2. Zo kan je overal wel een apart forum voor aanmaken
2. Zo kan je overal wel een apart forum voor aanmaken
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
De post-hier-je-desktop topics zijn daar volgens mij wel genoeg voor, niet? Daar doe ik in ieder geval altijd inspiratie op 
Wat voor vragen zou je dan willen posten in zo'n forum?
Wat voor vragen zou je dan willen posten in zo'n forum?
Die is er al, voor Serious Samurize geloof ik.
Daar worden ook andere pakketten een beetje behandeld.
Daar worden ook andere pakketten een beetje behandeld.
je bureaublad valt gewoon onder je windows volgens mij dus kan het best in WOS. Anders zou je voor elk windows onderdeel wel een forum kunnen maken. En daarna alle linux onderdelen en dan wordt het hier super onoverzichtelijk.
[ Voor 21% gewijzigd door TwoR op 25-10-2005 16:55 ]
Dat kan maar is niet zo'n succes gebleken qua modereren in het verleden. Daarom staat het tegenwoordig in de HK En hoe ziet jouw desktop eruit? Deel 41 .Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:50:
Mischien handig voor de mensen die hun bureaublad willen visualiseren met verschillende dingen?
En met de GoT search:
http://gathering.tweakers...D=&select_forum=#hitstart
Kan je topics nalezen waarom hij niet meer in de publieke fora staat.
Eindelijk gevonden wat de druppel was: En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 38
[ Voor 51% gewijzigd door aReaRe op 25-10-2005 17:13 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
In Software Algemeen loopt een topic over Konfabulator, eentje over Samurize, en vast nog wel meer. Het technische aspect van je desktop opfleuren kan je daar ook imo het beste bespreken.
Voor het puur pwnen met je desktop, kan je in het door Riemer genoemde topic terecht
Als je wat langer geregistreerd bent kan je vanzelf toegang tot de Tweakers Huiskamer aanvragen
Voor het puur pwnen met je desktop, kan je in het door Riemer genoemde topic terecht
Als je wat langer geregistreerd bent kan je vanzelf toegang tot de Tweakers Huiskamer aanvragen
[ Voor 14% gewijzigd door sanfranjake op 25-10-2005 16:59 ]
Ik heb dit zelf ook al een keer geprobeerd, maar ^^ stupid (
) heeft het gesloten. Omdat het teveel problemen opleverde en al in de HK was. Op die manier ben ik wel in de HK geraakt
.
Pagina: 1