[Safari] Cookie weigeren of accepteren per site*

Pagina: 1
Acties:

• Deephouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een instelling of een programma die het mogelijkt maakt in Safari dat je per cookie kunt bepalen of je hem accepteert of niet. Nu zijn er alleen de opties 'alles accepteren' of 'alles weigeren'.

In Camino en Firefox is dit eenvoudig in te stellen, voor Safari heb ik het nog niet kunnen ontdekken (ook niet via Google).

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Misschien versiontracker? Ik heb er zelf geen ervaring mee, ondertussen geaccepteerd dat cookies goed en kwaad doen :|

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Niks te vinden bij Pimp my Safari?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-02 16:20

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pith Helmet heeft een instelling voor cookies, maar kent enkel 4 levels, en volgens mij geen 'ask to accept..' optie

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Deephouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sorry, vergeten te vermelden dat ik Versiontracker al had afgezocht, maar helaas niets gevonden van mijn gading.

[ Voor 27% gewijzigd door Deephouse op 25-10-2005 17:48 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:46
Nog even een subtiele titel edit, "[Safari] Cookie weigeren of acceptetren" > "[Safari] Cookie weigeren of accepteren per site*". Mischien wel handig dat je de volgende keer ook even in het topic zet waar je al gezocht hebt, dat scheelt weer een paar reacties :).

[ Voor 35% gewijzigd door leon1e op 27-10-2005 07:59 ]

Pagina: 1