Toon posts:

De ideale voetbal-TV ?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een nieuwe TV.
Echter ben ik behoorlijk voetbalverslaafd, tot groot plezier van de vrouw ;) , en daar schuilt nu precies het probleem. Ik heb namelijk nog steeds geen TV gezien die voetbalwedstrijden beter weergeeft dan mijn huidige 4:3 TV. Zelfs LCD's en plasma's van duizenden euro's schijnen volgens hun eigenaren hiermee een probleem te hebben. Als ik het goed heb komt Philips pas volgend jaar met een goed werkende oplossing voor voetbal op hun LCD's.
Wie heeft er wel positieve (voetbal) ervaringen op zijn of haar breedbeeld TV, LCD of plasma ?

• Mc.Boldy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 12:27

Mc.Boldy

Chopperfreak without chopper

Ik heb een tv van het merk 'Live stadion' ..... denk niet dat het beter kan. Alleen jammer dat er op 1 of andere manier geen herhalingen op komen.

:)

[ Voor 5% gewijzigd door Mc.Boldy op 25-10-2005 16:10 ]

https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-02 08:25

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Ik heb deze thuis staan:
Panasonic TX-32PX30 New
TAU breedbeeld tv met geavanceerde Acuity technologie en volledig vlakke Quintrix SR beeldbuis (schermdiagonaal 82 cm).
Afgelopen zondag nog PSV-Ajax meegekeken en nergens last van.

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-02 22:01

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

Toen ik de topic las, dacht ik : 'wie de f*ck voetbalt er nu met z'n TV?'... :p

Maareuh, je bedoelt, vanwege 4:3 -> 16:9? Of vanwege de techniek achter LCD/ Plasma?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:06:
Ik ben al een tijdje aan het kijken voor een nieuwe TV.
Echter ben ik behoorlijk voetbalverslaafd, tot groot plezier van de vrouw ;) , en daar schuilt nu precies het probleem. Ik heb namelijk nog steeds geen TV gezien die voetbalwedstrijden beter weergeeft dan mijn huidige 4:3 TV. Zelfs LCD's en plasma's van duizenden euro's schijnen volgens hun eigenaren hiermee een probleem te hebben. Als ik het goed heb komt Philips pas volgend jaar met een goed werkende oplossing voor voetbal op hun LCD's.
Wie heeft er wel positieve (voetbal) ervaringen op zijn of haar breedbeeld TV, LCD of plasma ?
Gelukkig is "tv plezier" een volledig subjectieve beleving.
Mijn voorstel: wacht op jouw ideale tv, of neem de mindere weergave van de alternatieve tv's voor lief.

Wat wil je eigenlijk met dit topic bereiken ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
gratis_vodka schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:21:
Maareuh, je bedoelt, vanwege 4:3 -> 16:9? Of vanwege de techniek achter LCD/ Plasma?
Ik wilde in den beginne een breedbeeld TV maar ondertussen dalen de prijzen van de plasma's en LCD 's zo hard dat die ook mee concureren.
En waarom een speciaal topic : Omdat veel schermen nergens problemen mee hebben totdat er een sportwedstrijd op het beeld verschijnt en ze dan het spoor bijster raken ...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, alle schermen die niet soepel beeld weergeven (zoals slechte LCD's die te weinig rekenkracht hebben om te scalen of heel veel schaduw effecten) zijn niet geshcikt voor voetbal in jouw opinie.

ALle CRT's moeten het gewoon wel kunnen, maar wat jij vindt, vindt een ander niet. Kijk gewoon een stuk voetbal op een TV in de winkel en baseer daar je keus op...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.