Binnenkort (Kerst) Is mijn vader van plan een heel home cinema systeem te installeren.
voor wat hij zoekt:
Ikzelf denk dat zijn budget of de 5000 of 6000 euro staat. Tot nu heb ik deze recoder al gevonden
Philips DVDR7300H
En deze twee tv's:Heeft iemand ervaringen met deze twee tv's and if so, hoe goed zijn deze.
Wat ook heel belangrijk is dat we een goed sound system hebben want we hebben al een Sony STR-DB1080, en we zouden daar goed gebruik van willen maken.
Dan nog een vraag, wat is een goede provider voor HDTV? want mijn vader wilt ook alles in een doen, dus dat we, telefoon, email (ik ga mijn ouders binnenkort naar gmail laten overgaan), internet, en HDTV, alles door een provider, ik weet hier dus echt bijna niks over dus vraag ik het maar aan jullie.
To round it down.
voor wat hij zoekt:
- LCD
- Size minstens 30 inch
- Aantal pixels? HDTV:

- Contrast ratio
- Teletext geheugen minimum 1000 pagina's
- Met DVD recorder, minimum 200 gigabyte
- Met heel goede home cinema sound (Bose ?). G
- HDTV ready? Dus dat we geen problemen hebben en dat we het systeem direkt kunnen gebruiken
- Met kaartlezer voor foto's
- Draaiende opstelling thuis
Ikzelf denk dat zijn budget of de 5000 of 6000 euro staat. Tot nu heb ik deze recoder al gevonden
Philips DVDR7300H
En deze twee tv's:Heeft iemand ervaringen met deze twee tv's and if so, hoe goed zijn deze.
Wat ook heel belangrijk is dat we een goed sound system hebben want we hebben al een Sony STR-DB1080, en we zouden daar goed gebruik van willen maken.
Dan nog een vraag, wat is een goede provider voor HDTV? want mijn vader wilt ook alles in een doen, dus dat we, telefoon, email (ik ga mijn ouders binnenkort naar gmail laten overgaan), internet, en HDTV, alles door een provider, ik weet hier dus echt bijna niks over dus vraag ik het maar aan jullie.
To round it down.
- Wat is de beste TV, die er nu momenteel is
- HDTV receiver, en DVD-Recorder
- Welke provider?
- Welk sound system en speakers (surround sound) 5.1, Bose, hebben wij hele goeie ervaring mee
- Hoever kunnen de eisen worden voldaan die ik vraag
it's as simple as something the nobody knows....