wireless enabled beamers

Pagina: 1
Acties:

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-02 17:32
Hey medemensen, }:O

Ik zit een beetje over home cinema te denken en bedacht ineens hoe de ontwikkelingen zijn richting Wireless Fidelity & beamers integratie. B)

Ik kom er een aantal tegen, zoals:
Toshiba:
SW20
TW90
TW300

Panasonic:
WIFI PT-LB30NTE

Ik kan hier in GoT er niet gek veel posts over vinden ;( . Zijn er geen ervaringen of gewoon nog niet gepost.

Graag reacties als jullie die hebben. Het lijkt mij namelijk ideaal. Hoef ik namelijk geen video kabels te trekken naar mijn beamer. }) Daarnaast zie ik dat de Toshiba's ook WEP hebben. Ik kon het niet zo 123 vinden bij de panasonic

Er zijn gewoon wat vragen die bij mij opkomen als ik over dit systeem nadenk..
Zoals:
.... hoe gaat hij om met formaten van bestanden
.... hoe selecteer je een uit te zenden beeld
.... kan ik bijvoorbeeld ook de output van mijn TV-kaart outputten naar de beamer over WIFI

Even genoeg vragen voor nu.. 8)7

IK zie graag jullie reacties met spanning af.

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-02 17:32
Het lijkt erop dat er niet veel mensen met ervaring zijn.
Of zit ik in het verkeerde deel van GoT?

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:50

Spotmatic

Ken sent me

oNNoZeLe schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:57:
Het lijkt erop dat er niet veel mensen met ervaring zijn.
Of zit ik in het verkeerde deel van GoT?
Je kunt met dit soort topics beter naar www.htforum.nl gaan. De mensen die daar zitten hebben behoorlijk veel kennis van Home Theater, met name projectoren (het woord 'beamer" wordt overigens alleen door n00bs en popie-jopies gebruikt).

Edit: het woord "beamer" is trouwens alleen gangbaar in Nederland en verzonnen om quasi interessant te doen. In de rest van de wereld heeft men het gewoon over "projectors".

[ Voor 23% gewijzigd door Spotmatic op 27-10-2005 14:03 ]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

geen ervaring mee, maar 't lijkt me dat als je nog enige vorm van qualiteit wilt, dat je beter gewoon kabeltjes gebruikt. De bandbreedte van wifi is absoluut niet hoog genoeg om een full-screen 60Hz beeld weer te geven.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik heb deze -> Panasonic PT-LB20NTE
Bevalt super goed. Hij weegt weinig, is niet duur en eenvoudig te bedienen. beeldkwaliteit is ook prima.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:32

The Eagle

I wear my sunglasses at night

CyBeR schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:00:
geen ervaring mee, maar 't lijkt me dat als je nog enige vorm van qualiteit wilt, dat je beter gewoon kabeltjes gebruikt. De bandbreedte van wifi is absoluut niet hoog genoeg om een full-screen 60Hz beeld weer te geven.
^^^ Eensch is :)
Wifi gaat momenteel tot 54Mbps; wil je een beetje kwaliteit oversturen dat wil je toch als het ff kan 1Gbps. Kijk maar naar een DV-camcorder; die sluit je ook met Firewire aan (400Mbps) en die trekt ook de volle bandbreedte. En dan heb ik het maar over een 0,9Mpix cam...ga maar eens na wat je dat nodig hebt voor iets als 1080i oid.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1