Toon posts:

Browser verbruikt 50% cpu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik had een vraagje. Ik ben lid van een andere forum en als ik nu daar in een topic ga dan gaat me cpu in eens naar de 50%. Er zijn ook allemaal van die bewegende figuuren etc in die topic. Maar het raar e is als ik naar het zelfde site en topic met firefox ga dan is het cpu gebruik gewoon normaal. Dus is IE nou gewoon zo of ligt het alleen aan mijn IE ?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
Nou je hebt zelf al gezien dat er verschil in zit dus JA het ligt blijkbaar aan IE

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-08 20:30

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Zijn er flash animaties aanwezig op die pagina's?

Verwijderd

Topicstarter
nee, meerendeels gif geloof ik

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 11:38

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

linkje naar topic? :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel een link maar of je er in komt is het andere. LINK

ik denk niet maar kijkmaar. ow ja het is trouwens een turkse forum dus om je aantemelden word moeilijk :)

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Zal wel de standaard scripting zijn daar. ALs ik alleen al naar de inlog pagina kijk zie ik daar

code:
1
2
3
NS6 = (document.getElementById&&!document.all) 
IE = (document.all) 
NS = (navigator.appName=="Netscape" && navigator.appVersion.charAt(0)=="4")

hij doet dus gewoon andere dingen in javascript afhankelijk van de browser.

En wat wil je nu met deze info?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Welke IE versie is het? Bij een volledig gepatchte IE zou er in princiepe niet zo veel aan de hand moeten zijn. Gebruik je extra plugins in IE?

Ook klopt inderdaad wat leuk_he zegt: sommige sites bevatten code die alleen IE uitvoert en door de rest niet begrepen en dus genegeerd wordt :)

[ Voor 35% gewijzigd door the_shadow op 25-10-2005 15:47 ]

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
Internet explorer 6 heb ik. of die volledig gepatcht is tja weet ik niet.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 21:12

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik heb precies het omgekeerde. Dus met firefox veel cpu verbruik (100%) en IE nagenoeg niks. Het helpt om de hardwareacceleratie een tandje terug te zetten bij mij.

Verwijderd

Topicstarter
Het helpt niet echt dat hardwareacceleratie geval. vind het wel raar. Ik bedoel heb een p4 3ghz met 1024 aan geheugen. Is dat niet raar dan dat bij een paar bewegende figuurtjes die meteen naar de 50 % gaat ?? :S

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:01:
Het helpt niet echt dat hardwareacceleratie geval. vind het wel raar. Ik bedoel heb een p4 3ghz met 1024 aan geheugen. Is dat niet raar dan dat bij een paar bewegende figuurtjes die meteen naar de 50 % gaat ?? :S
Is het erg? Je kunt ook een koe draaien, en die pakt 100% cpu usage, maar je merkt er niet veel van omdat het op een lagere prioriteit draait. En wat wil je eraan doen? je hebt al een oplossing -> FF. Mocht het echt boeien dan kun je in internet explorer allerlei features gaan uitzetten tot het werkt.

Kan het overigens niet zijn dat je een CPU met hyperthreading draait en dat 1 van die virtuele cpu's op 100% staat? (niet dat het echt uitmaakt )

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Pagina: 1