Toon posts:

Windows server 2003 start niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Hallo ik heb een vraag, ik moet voor mij werk 2 server in richten, dit is geen probleem maar nu ben ik bijna klaar met alles instellen start server 1 niet meer op, hij blijft hangen bij Computerinstellingen worden toegepast, en soms blijft hij ook hangen bij netwerkinstellingen toepassen, in veilig modus start hij wel op, maar normaal niet. Weten jullie misschien een oplossing of word het opnieuw instaleren, wat ik niet hoop want ik ben er echt heel lang mee bezig geweest.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ?

Vriendelijke groet,

Kevin Slingerland
Secuall

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-02 17:19

Beaves

Usque ad Finem

Dit is niet echt een vraag die iets met dit subforum te doen heeft, maar goed.

Wat heb je zelf gedaan om te kijken waar het probleem zit? Heb je de eventlogs doorgekeken (je kan immers via safe mode de server in), heb je met eventuele errors de knowledge base van Microsoft doorgekeken?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 13:21

mutsje

Certified Prutser

meer informatie zou handig zijn..bv op wat voor hardware (merk/type etc). Welke versie (SE,EE,DE)

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 09:48

BFS

Rude awakening

Heb je je server wel een vast ipadres gegeven? Als hij staat te wachten op een adres van een DHCP server en hij los staat van het netwerk kun je dit probleem wel eens hebben.

En verder, zie de antwoorden van de heren hierboven :)

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Verwijderd

Misschien bezig geweest met de policies???
probeer ook met alle netwerk kabels eruit ??

wat is je laatste handeling geweest??

Verwijderd

welke server opties zijn geinstalleerd (DNS/IIS)?
zitten de pcs in een cluster ?
vertel ons op welke manier de server is geinstalleerd

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Klinkt als DNS

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:19

_Arthur

blub

Eens in de glazenbol kijken.

...
...

Ah!

Gevonden; de glazenbol zegt dat wij meer informatie nodig hebben om je te kunnen helpen met je probleem.

Verder is dit totaal geen PNS.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lijkt mij DNS en/of dynamische ip's. Het kan ook een brakke driver zijn. Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Er zijn heel wat dingen die je zou kunnen proberen. In Windows Operating Systems staat bijvoorbeeld de Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen. :)

Hier op GoT verwachten we dat je zelf wat onderzoek doet voor je een topic opent. Lees daarover ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door. Verder zit je denk ik zoals hierboven ook al vermeld niet echt in het goede forum met je vraag, PNS is bedoeld voor vragen over professionele omgevingen. Ik kan uit je situatie niet echt concreet een probleem halen, het is eerder een constatering. Enige diepgang is ook wel vereist. Lees ook de Policy - Professional Networking & Servers eens door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-02 18:06
Zijn de servers lid van een domain?

offtopic:
Aangezien het voor het werk is, vind ik het wel PNS. Te weinig informatie, dus eigenlijk zou de thread gesloten moeten worden, maar het zou een complex probleem _kunnen_ zijn.

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02 23:49

ralpje

Deugpopje

Abom schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:48:
offtopic:
Aangezien het voor het werk is, vind ik het wel PNS. Te weinig informatie, dus eigenlijk zou de thread gesloten moeten worden, maar het zou een complex probleem _kunnen_ zijn.
Dat ik voor mijn (totaal niet IT-gerelateerde) baan een servertje aan het opzetten ben, wil nog niet zeggen dat dat automatisch 'professional networking' is, natuurlijk.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Dit is inderdaad niet de manier waarop wij op dit forum werken. Het is de bedoeling dat je zelf ook een en ander doet en het niet zomaar hier neerdumpt. Lees de FAQ en registratievoorwaarden nog eens door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.