Toon posts:

Outlook 2003 foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg soms spontaan een foutmelding van outlook wanneer deze synchroniseert of er nieuwe e-mail is. Met Outlook 200 heb ik nooit problemen gehad met het synchroniseren van de mail.
Op internet heb ik hier geen oplossing voor kunnen vinden!
Iemand die dit probleem herkend?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/marsselink/fout.JPG

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

tsja, de melding is dat de pop3server niet vlot genoeg reageert. Misschien is dat wel gewoon zó? Verder geef je wel erg weinig informatie. Draai je firewalls? Is je systeem schoon? Heb je vaker last van brakke verbindingen? Wie is je ISP? Kun je de pop3server wel pingen/telnetten? Wat zegt je log? Hoe staan je time-out instellingen? KOmt het vaak voor? En dan vergeet ik er vast nog een paar. Kortom: met zo weinig informatie is het ondoenlijk een gericht antwoord te geven.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Die melding krijg je vaak als er heel intensief veel verkeer over je lijn gaat. Denk dan aan een usenet, torrents en such... anders zou je eens bij je isp kunnen informeren of de server misschien druk is ofzo....

Wat had je verder zelf al geprobeerd? Krijg je deze melding in Outlook Express bijvoorbeeld ook?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ik zei toch al, ik vergeet er vast nog een paar :p

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Niesje schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:20:
Ik zei toch al, ik vergeet er vast nog een paar :p
Tja ik had al een tab open staan voordat jij postte :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters