Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Telfort Prepay telefoon & Telfort abbonenemt gaan niet samen

Pagina: 1
Acties:

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-11 08:12

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Ok HELP!

Ik heb een telfort abbo met gsm.
Alleen nu is afgelopen week mijn GSM gejat :(
Nieuwe sim "gekregen" van telfort. en volgens de helpdesk kon ik die gewoon in elk telfort prepay doen.

Dus ik net in mijn lunchpauze een Telfort prepay gehaald (SE j200i) bij de phonehouse.
Nu zit ik weer opgewekt achter mijn burotje. alleen als ik de abbo-sim in de GSM duw krijg ik
"voer de juiste sim in". met de prepaid sim gaat het wel prima

Moet ik nog ergens iets invullen/aanzetten/aanvragen. of is er iets anders niet goed. of praatte die helpdesk nu gewoon poep ?

(Ik snap dat de meest voor de hand liggende oplossing is de helpdesk bellen, maar mijn baas vind het om een of andere reden niet leuk als ik onder werktijd een half uur in de wacht ga hangen voor prive dingen :))

Dus iemand een gouden tip ?
Alvast bedankt :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:00

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

mjah, t gaat niet werken, zonder dat je t toestel simlockvrij maakt helaas

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:43

slaay

Natuurbeleven.com

Bij Orange kun je Simkaarten van abonnementen niet in prepaid toestellen duwen. Of de simlock moet er vanaf gehaald zijn.

Grote kans dat dit ook bij Telfort is.

Dich bis echt unne foëzen haas

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

slaay schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:23:
Bij Orange kun je Simkaarten van abonnementen niet in prepaid toestellen duwen. Of de simlock moet er vanaf gehaald zijn.

Grote kans dat dit ook bij Telfort is.
Bij orange kan dat wel!

Ik heb pas een prepaidtelefoontje gekocht van Orange voor 19 euro
(zonder simkaartje) en daar doe ik gewoon m'n abbo-simkaart in. No problemo!

Volgens mij is 't juist met T-mobile prepaid en
T-mobile abbo simkaartjes dat je deze niet kunt verwisselen?

Dit is dus geen providerlock, maar 'n cardlock ofzo (pff precieze naam ben k even kwijt)

Naja ik zou je prepaidtelefoontje terugbrengen
of Telfort bellen met dat zij hem maar simlockvrij moeten maken

Ps. Heb je geen verzekering bij je telefoon ofzo, dat je 'n nieuwe kunt claimen, denk 't niet....
heuveltje schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:17:
(Ik snap dat de meest voor de hand liggende oplossing is de helpdesk bellen, maar mijn baas vind het om een of andere reden niet leuk als ik onder werktijd een half uur in de wacht ga hangen voor prive dingen :))
Maar je zit wel lekker ongeneerd op GoT tijdens je werktijd >:)

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 25-10-2005 14:34 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit