Constante vastlopers, ik word er niet goed van

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
Als ik aan het surfen ben gewoon rustig aan het surfen loopt ie telkens vast.... de tijd verschilt telkens, soms surf ik 3uur en dan loopt ie vast, soms surf ik 10 minuten en loopt ie vast. Onder quake3 loopt ie nooit vast. Ik kan stability test uren draaien zonder fouten. Alleen als ik surf. Ik gebruik IE, en win2k. Systeem:
Amd k6-3 400
asus p5a (laaste bios)
v3 2000
awe 64 (geluid gaat gewoon door als dat er eventueel is, bv als een mp3tje aan het lopen is)
6,8gb maxtor schijf
235w voeding
Windows opnieuw installeren helpt niet. Gewoon over de laatste drivers van. Maar lijkt me niet dat het daar aan ligt want het is alleen als ik surf. WTF is het probleem?

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
Probeer anders ff netscape..

euh.. neemt ie heel 2k mee dan als je vastloopt of kun je de hele tijd netjes gewoon end task doen en weer leuk opnieuw beginnen??!

ik vind 't zo weird want ik heb met 2k nog helemaal nooit 'n crash gehad... staat altijd aan.. zonder rebooten

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

Ik weet niet hoe je met het i-net verbonden bent, maar zijn de drivers voor dat apparaat wel stabiel, aangezien het alleen tijdens het surfen gebeurt.

• Morgoth
Ja hij neemt heel windows mee... hij hangt totaal. Moet reset gebruiken. En waarschijnlijk ligt het niet aan de modem drivers want ik kan gewoon quake3 online spelen zonder 1 crash. Ik heb nog nooit quake3 offline of online zien crashen.

• koekoek
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-06 17:00

koekoek

Ik heb wel eens gehoord, dat een asus p5a plankje met ali chipset heel niet lekker gaat met windows2000 (usb/agp problemen)

• Morgoth
Bij een vriend van me met ook asus p5a loopt ie gewoon helemaal stabiel

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Brak modempje? Ik ken iemand die had precies dezelfde probs, bij het surfen lieptie vaak in een keer vast, dan na 5 min, dan na een uur. Hij heeft nu een nieuwe modem en heeft die problemen niet meer...

• Ralph
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-07-2019
Wat heb je voor een modem/isdn kaart?
Ik heb af en toe ook last van dat probleem.

• Morgoth
I heb een e-tech modem..... maar met online quaken loopt ie nooit vast.
Misschien lag het aan IE dacht ik... gebruik nu NS ben benieuwd.

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:33

sjaak

un giorno credi

Denk het ook dat het aan IE ligt, als het alleen tijdens het surfen gebeurt.

• Morgoth
maar wat doe ik eraan? Ik wil geen ns gebruiken :(

• Morgoth
Update:
Win98 crasht ook... en het ligt niet aan IE, als ik netscape gebruik crasht ie ook.
Misschien ligt het aan de firewall? Die staat altijd aan als ik surf... maarrrr die zet ik uit met quake3 en dan crashtie nooit?

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

v3 2000
Jongens hou maar op met je ns/ie gelul, het ligt aan dit kaartje.
Wat je moet doen is je kast openschroeven en je V3 zo vrij mogelijk maken en, tadadadaaa, een koeler er zo dicht mogelijk bij zetten/hangen/leggen (die van mij staat op m'n netwerkkaartje bv.
(laat me raden, je krijgt allemaal wazige strepen erbij? Word slaat helemaaal snel vast?)
En dan natuurlijk ff drivers update, maar dat doe je sowieso natuurlijk.

[nog ff]
moet je alsie vastslaat die chip maar es pakken, lekker heet he
[/nog ff]

• Morgoth
Helaas jongen dat is het niet.... ik ben tweaker dus heb dat allang. Koeler zit erop hij word totaal niet heet.
En als je even iets verder door had gedacht.... dan had ie allang moeten vastlopen met q3 ofzo.

• zomertje
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Hier had ik dus ook last van, ik dacht ook even dat het aan mn vuurmuur lag. maar zonder vuurmuur nog vastlopers.
Uit frustratie gewoon linux gaan installen en met netschape gaan internetten, gaat prima verder.

Misschien dat het te maken heeft met de software van je provider, ik denk dat dat bij mij wel zo is.
Sinds ik dit pctje wijs gemaakt heb dat ie webserver is gebeurt het wel een stuk minder. windows chrashed nu na een dag of 2
;)

btw ik heb win98 en IE4 draaien.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Verwijderd

Had ook last van die vastlopers... :( Ik had ooit goedkoop een Dell pc gekocht... (inmiddels zitten er gelukkig niet veel onderdelen meer in :) Bij deze pc hing die ook heel vaak...

Geen beweging meer in te krijgen ooknie in de muis...

Weet wel hoe ik het toen opgelost had... Windows 95 geinstalleerd...

• Morgoth
Ik heb nou een andere vuurmuur en nou is ie nog steeds niet gecrasht.... als ie morgenavond nog draait verklaar ik hem voor gezond en dan krijg ik vrijdag m'n nieuwe systeempje.... :)

Verwijderd

Als je het alleen bij surfen hebt, zou het kunnen dat zo'n reclame monitor van radiate aan je browser hangt, probeer:
http://grc.com/files/optout.exe

Wil wel eens werken.
Pagina: 1