Toon posts:

explorer.exe crasht in terminal server

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hai tweakers,

ik heb een probleempje met terminal server ik heb de search al gebruikt en gegoogeld maar kom er niet uit. Zodra de windows toets+E wordt gebruikt in terminal server om windows verkenner te openen crasht explorer.exe. Windows verkenner wordt ook niet opgestart. Alle overige sneltoetsen werken wel. Dit is vrij lastig voor bepaalde gebruikers. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:30

lier

MikroTik nerd

Misschien maar eerst eens je topic uitbreiden met wat info ?

Waar heb je naar gezocht ?
Welke melding krijg je (in je eventlog) ?
Service Packs ?
Explorer crasht ook bij het starten op "de andere" manier ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Ja veel valt er niet aan toe te voegen. In de eventlog staat de volgende melding 'the shell stopped unexpectedly and explorer.exe was restarted'. Voor de rest staat er niks noemenswaardig in de eventlog.

Verwijderd

Topicstarter
en dit was ik even vergeten:
het is een windows 200 server met sevicepack 4

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Post de hele melding uit de eventlog eens.

Verwijderd

Topicstarter
dat was de gehele melding uit de eventlog. de eventid=1002

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Er staat toch altijd wel heel wat meer in die eventlogs, een eventbron bijvoorbeeld.

Wat heb je allemaal al geprobeerd om dit op te lossen? Staan er misschien dingen in je opstarten-map? Lees ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) eens goed door, en kijk eens kritisch naar je topicstart, en het forum waarin je dit topic hebt geplaatst. Daar klopt het een en ander niet aan.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• XyberBorg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05-2025
:? Zo wordt t nog lastig om te posten ook... geef gewoon antwoord op z'n vraag zonder een diskussie aan te gaan of de vraag wel op de juiste plek gepost is :/

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
XyberBorg schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:49:
:? Zo wordt t nog lastig om te posten ook... geef gewoon antwoord op z'n vraag zonder een diskussie aan te gaan of de vraag wel op de juiste plek gepost is :/
En waarom zou ik dat niet mogen zeggen :?
Overigens kan topicstarter niet meer reageren, dus heeft deze discussie verder weinig nut :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.