[Chello] bij hotmail, chello aanmeldingscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:52

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
Als ik naar www.hotmail.com ga, dan krijg ik het scherm om chello service te instaleren. Echt alle site's werken behalve dus hotmail. Hoe krijg ik dit scherm weg? Als ik mijn SID code en wachtwoord intyp dan zegt hij "NRCommand Server kon geen MAC-adres voor IP-adres mijn.ip.adres.hier"

internetten lukt dus gewoon, mijn router heeft een ip en de hele reutemeteut.

bla?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-04 22:07

r0b

Wat staat er in C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts? (let op: hosts is hier een bestand, geen folder.)

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:42

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

• Heb je software van Chello geinstalleerd op je pc?
• Staat er in je C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts entries van Hotmail (of diens ip-adres?)

Heb je niet hetzelfde bij sites die HTTPS gebruiken (probeer anders eens https://webmail.xs4all.nl )

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je router en PC resetten.. er is gisteren een storing geweest waardoor je onterecht die aanmeldpagina kreeg en waarschijnlijk heeft je router of je PC nu het IP van die pagina in z'n DNS cache zitten.

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:52

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
Heb de software niet geinstalleerd. doen we niet aan ;) Vorige week vrijdag kon ik na een modem reset en router reset niet meer op internet, ben echt een paar uur bezig geweest om mij weer aan te melden, omdat de router het mac adres van mijn oude pc heeft. Of te wel, die netwerk kaart is er uit, en de router staat beneden en via een draadloze verbinding naar mijn pc boven. Dus ik met de laptop alles gefixed, echt een mega gekloot door dat mac adres.

Wel weet ik dat het verlies van pakketjes en choke (bij cs) erg groot is, en soms ook de download snelheid lager is dan de upload snelheid.!!! aah chello zuigt zo. maar ja dat terzijde.

maar modem resetten of gewoon uit doen?

xs-4all werkt gewoon goed.
Via bijvoorbeeld e-messenger kan ik wel gewoon inloggen op mijn hotmail account 8)7 alleen hotmail.com dus nie :S

Dit staat er in het hosts foldertje "127.0.0.1 localhost" ;) wel goed dacht ik zo.

oke gmail werkt ook niet :( aaah mail ik te veel ofzo :7

Oke, never mind, heb mijn firefox even helemaal leeggehaald, alle dingen voor gisteren verwijderd. En nu werkt ie wel. Denk toch een cache probleempje van firefox. Thankx anyway.

[ Voor 29% gewijzigd door Q-bone op 25-10-2005 13:07 ]

bla?