Onderlaatst hebben wij een adsl verbinding afgesloten bij KPN i.c.m. een ISDN lijn. Na een aantal weken hebben wij de inloggegevens ontvangen, het doe-het-zelf pakket was verkeerd geadresseerd. Deze hebben wij nog niet ontvangen en duurt ook nog minstens 5 werkdagen. Thuis hadden wij nog een oude ADSL Speedtouch USB modem liggen van Alcatel, turkoois van kleur. De software was thuis nergens meer te vinden en heb ik dus van het internet afgehaald. Aangezien nergens op het modem het modelnummer staat aangegeven heb ik de software"Win_PPPoA_R3014"gedownload en geinstalleerd op basis van het telefoonboek van KPN. De twee lampjes op het modem branden, 1 groen de ander een keer of 8 groen daarna 1 keer rood. Wanneer ik probeer in te bellen krijg ik de volgende foutmelding:
fout 0680: Geen kiestoon.
Ik ben er van overtuigd dat de modem goed is aangesloten.(Van ISRA punt naar splitter, splitter lijn1 naar het ADSL modem, splitter lijn2 naar NT1 kastje.) De telfoon werkt goed.
Iemand enig idee waarom het modem niet werkt, misschien te oud?
alvast bedankt!
fout 0680: Geen kiestoon.
Ik ben er van overtuigd dat de modem goed is aangesloten.(Van ISRA punt naar splitter, splitter lijn1 naar het ADSL modem, splitter lijn2 naar NT1 kastje.) De telfoon werkt goed.
Iemand enig idee waarom het modem niet werkt, misschien te oud?
alvast bedankt!