Toen ik vanochtend wakker werk en op me telefoon keek stond er een tekentje van netwerk niet gevonden. Ik dacht dat het een korte storing was ofzo, maar tot nu toe heb ik nog geen verbinding met het netwerk. Het vreemde is dat er wel gewoon 5 streepjes staan bij de antenne, maar zodra ik het klepje opendoe (samsung E710) dan staat er zoekt netwerk en verdwijnen alle streepjes?
Ik heb al sinds 1,5 jaar een abonnement bij vodafone en daarvoor een paar jaar prepaid bij dezelfde maatschappij, maar heb dit nog nooit meegemaakt(behalve tijdens die leuke actie zaterdag
). Ik weet niet of het iets te maken kan hebben met de "storm" van gister. Ik woon btw in Apeldoorn
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben of weten waar dit aan kan liggen?
Ik heb al sinds 1,5 jaar een abonnement bij vodafone en daarvoor een paar jaar prepaid bij dezelfde maatschappij, maar heb dit nog nooit meegemaakt(behalve tijdens die leuke actie zaterdag
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben of weten waar dit aan kan liggen?