Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Vodafone netwerk plat?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik vanochtend wakker werk en op me telefoon keek stond er een tekentje van netwerk niet gevonden. Ik dacht dat het een korte storing was ofzo, maar tot nu toe heb ik nog geen verbinding met het netwerk. Het vreemde is dat er wel gewoon 5 streepjes staan bij de antenne, maar zodra ik het klepje opendoe (samsung E710) dan staat er zoekt netwerk en verdwijnen alle streepjes?

Ik heb al sinds 1,5 jaar een abonnement bij vodafone en daarvoor een paar jaar prepaid bij dezelfde maatschappij, maar heb dit nog nooit meegemaakt(behalve tijdens die leuke actie zaterdag :P). Ik weet niet of het iets te maken kan hebben met de "storm" van gister. Ik woon btw in Apeldoorn

Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben of weten waar dit aan kan liggen?

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Vanochtend heeft een collega van moi hier ook last van gehad.
Ikzelf heb er niet op gelet. :)
Dus het zou goed kunnen.

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb al meer dan een uur mijn telefoon aanstaan met debitel abbo (over vodafone netwerk) en ik zet net mijn andere phone aan met een vodafone abbo..
Doet het allebei prima..
Stormschade lijkt me persoonlijk sterk, de windsnelheden zijn niet zo hoog als verwacht...en de storm zou het hevigst zijn in het Westen..en Apeldoorn is niet echt het Westen denk ik :P

Een lokale storing kan natuurlijk altijd..

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Klein stukje uit de FAQ:
Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten, of naar de HK gemoved. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
Dit geld dus ook voor een GSM netwerk. Gewoon even wachten totdat hij weer online is. En als het lang gaat duren, dan even met een vaste telefoon naar de klantenservice oid bellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 25-10-2005 12:20 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Ginz schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:19:
Klein stukje uit de FAQ:

[...]

Dit geld dus ook voor een GSM netwerk. Gewoon even wachten totdat hij weer online is. En als het lang gaat duren, dan even met een vaste telefoon naar de klantenservice oid bellen.
Ow ik dat wist ik niet :). Ik snap dat het netwerk wel eens plat kan gaan, maar msn is wel iets anders dan een telefonie netwerk, en dit is de eerste keer in ongeveer 3 jaar dat ik dit meemaak dus vind het een beetje vreemd (heb nog steeds geen verbinding...), zal als het vanavond nog steeds zo is de klantenservice wel bellen.
bedankt

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

uhm dan ben ik dus niet de enige (hier rond 6800), zal wel vette storing wezen.

hmm die zgn klantenservice is ook geen pretje, totdat je na "overige vragen kies 5" ben je minuten verder.
uiteindelijk maakt de prettige damesstem dat weer goed door te zeggen dat van arnhem tot zwolle een storing is "kink in de kabel". (en uiteraard werkt vodafone hier heel hard aan om dit te verhelpen).

[ Voor 13% gewijzigd door PipoDeClown op 25-10-2005 12:55 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Voor storingen hoeft dus geen topic geopend te worden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.