welke BT usb met x64 drivers?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Ik ben op zoek naar een bluetooth usb adapter met winxp x64 drivers.
Mijn huidige stick van Trust heeft alleen gewone 32 bits drivers en die werken dus niet.

Ik ga het gebruiken voor een simpel headsetje, en heb drivers nodig voor het audio gedeelte.

Wie kent een merk die wel x64 drivers heeft?

• QuarK
*bump*

Niemand met WinXP x64 en een Bluetooth USB adapter? Lijkt me heel erg sterk...

• QuarK
*bump*

Nog een poging :'(

• QuarK
Kom op mensen, echt niemand met WinXP64 en een bluetooth usb stick?
Laatste bump van me, hierna geef ik het op..

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:57
Ik denk dat je bot zult vangen :'(

USB dongles zijn toch plug en play?

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 12:21
die van trust willen vaak drivers ;d

zelfde euvel hier
heb de driver cd niet meer.. voor winxp 32 bit versie

PVoutput

• QuarK
Kijk, de meeste (zo niet alle) bluetooth USB sticks zijn inderdaad plug&play, in de zin van dat windows het gelijk herkend als bluetooth device.
Maar voor het connecten van mijn BT headset heb ik drivers nodig, anders herkent windows het niet als bluetooth audio device.

Als iemand een merk/type weet waar dat niet bij is (dus standaard support in winxp64) of waar winxp64 drivers voor zijn, laat het ajb weten.

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien een beetje een late kick, maar hier een nieuw topic voor openen lijkt me minder handig.

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een Bluetooth USB adapter die ik onder x64 aan de praat kan krijgen. Ik heb alleen nog niets kunnen vinden, behalve verhalen over Widcomm drivers (maar die zouden alleen met bepaalde door hen gelicenseerde producten willen werken).

Vroeg me af of iemand al iets voor elkaar heeft gekregen of een BT adapter met x64 ondersteuning heeft gevonden :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Enige reden om een oude topic te schoppen is als je iets on-topics toe te voegen hebt.

"Ik zoek dat ook" voegt in het het geheel niets toe. Kijk, als je al iets gevonden had en wilte melden hoe/wat/waar, dan zou het een ander verhaal geweest zijn. Sowieso is het nooit de bedoeling om te vissen naar ervaringen. Gebruik de search voor ervaringen. Vind je alleen maar topics waar ook gezocht wordt, dan weet je hoe laat het is...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.