Toon posts:

ATI Catalyst Driver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb dus sinds kort de PowerColor x800 Pro, nu ben ik bezig om de ideale driver er voor te vinden. Probleem is als ik van ATI neem krijg ik het catalyst center, maar die komt elke keer omhoog wanneer ik zit te gamen wat erg veel vertraging geeft. Wanneer ik zonder catalyst doe heb ik dus geen mogelijkheden meer om mijn vidkaart te tweaken. Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!

Brezian

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Er zijn bijvoorbeeld omega drivers, daar zitten meer tweak opties in. Probeer die eens ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

ati tray tools, je catalyst drivers installeren zonder ccc en met het control panel

edit: ook ik ben een omegadriver gebruiker want die heeft nooit het control center en ati tray tools zit erbij

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 10:45 ]

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-08 21:25

dlmh

Lo-Fi

Er zijn ZAT mogelijkheden om je videokaart te tweaken, maar met een beetje Googlen was je daar zelf echt wel achter gekomen! Probeer 't daar eens, kom dan eens terug! :)

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:39:
Hallo,

Ik heb dus sinds kort de PowerColor x800 Pro, nu ben ik bezig om de ideale driver er voor te vinden. Probleem is als ik van ATI neem krijg ik het catalyst center, maar die komt elke keer omhoog wanneer ik zit te gamen wat erg veel vertraging geeft. Wanneer ik zonder catalyst doe heb ik dus geen mogelijkheden meer om mijn vidkaart te tweaken. Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!

Brezian
Ik dat je toch iets verkeerd hebt ingesteld als het catalyst center steeds omhoog komt tijdens het gamen (al weet ik niet wat je daar precies mee bedoelt). Als eens geprobeerd aan oudere versie van Catalyst zónder het control center te downloaden? Die zijn wel te vinden via de meuktracker op de frontpage.

Wil je echt iets anders, google dan eens op "omega ati drivers".

edit:
Wat de mensen hierboven ook zeggen dus.

[ Voor 4% gewijzigd door .daan op 25-10-2005 10:43 ]

public void ik()

Verwijderd

Topicstarter
SerialThrillaZ schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:42:
Er zijn ZAT mogelijkheden om je videokaart te tweaken, maar met een beetje Googlen was je daar zelf echt wel achter gekomen! Probeer 't daar eens, kom dan eens terug! :)
Ik ben een leek wat hardware betreft dus ik zou begot niet weten waar ik op moet zoeken op google. En dit is toch een hulp forum dus ik hoef niet elke keer zon reactie van zoek eerst zelf en kom dan eens hier, net alsof ik gelijk hierheen ren om mijn vraag te stellen. Post voortaan ff alleen relevanten en hulpvolle reacties. Danku.

En voor de rest bedankt ik zal die omega drivers eens gaan proberen!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:44:
Ik ben een leek wat hardware betreft dus ik zou begot niet weten waar ik op moet zoeken op google. En dit is toch een hulp forum dus ik hoef niet elke keer zon reactie van zoek eerst zelf en kom dan eens hier, net alsof ik gelijk hierheen ren om mijn vraag te stellen.
Tóch is het hier op GoT de bedoeling dat je zelf al wat zoekwerk verricht voordat je je vraag stelt. En goede plek om dan mee te beginnen is de V&B FAQ, zoals je ook (als het goed is) hebt gelezen in Welkom in V&B: lees dit eerst aub!.
Heb je zelf inderdaad al gezocht, maar niets gevonden, laat dit dan ook duidelijk blijken om de reacties die je bedoelt te voorkomen :)

public void ik()

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:41

BHQ

Als je eens duidelijk bent: -wat- komt er omhoog? Ikzelf draai de normale ATi drivers zonder dat geheugenzuipende control panel en heb nergens last van.

-edit- oei :X 5 dagen oud.. zag ik te laat, nevermind..

-edit- 2:
[message=24457055,noline]Brezian schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:44
Ik ben een leek wat hardware betreft dus ik zou begot niet weten waar ik op moet zoeken op google. En dit is toch een hulp forum dus ik hoef niet elke keer zon reactie van zoek eerst zelf en kom dan eens hier, net alsof ik gelijk hierheen ren om mijn vraag te stellen. Post voortaan ff alleen relevanten en hulpvolle reacties. Danku.

en voor de rest bedankt ik zal die omega drivers eens gaan proberen!
Err, je kan soms sneller klaar zijn door ff te googlen dan op GoT een topic te openen. Dan stel je ook nog eens een vrij beknopte topicstart op waarin niet geheel duidelijk wordt was het probleem is. Als wij dan 'relevanten' reacties c.q. hulpvol moeten geven, terwijl we vrijwel niks kunnen met de topicstart, hoe wilde je dat wij dat doen :?

[ Voor 85% gewijzigd door BHQ op 30-10-2005 17:28 ]

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
offtopic:
Wat ik me nou af vraag is: kan ik nu dat ik de Ati Catalyst Control Center heb geïnstalleerd zonder al teveel moeite over stappen op een Omega driver?

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:41

BHQ

Eerst je oude driver volledig weghalen, rebooten, en dan je Omega installen. Zo houd je geen 'restjes' van je oude driver over :)

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Niet de display driver heh..... (8>
Pagina: 1