As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Je kan RJ11 pluggen toch gewoon in RJ45 patchen?
Lekker duidelijke TS
Lekker duidelijke TS
[ Voor 22% gewijzigd door bjck op 25-10-2005 10:41 ]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Volgens mij kan dat niet, tenzij je tang 2 mogelijkheden heeft. RJ11 is kleiner en moet wel passen. Ik heb 2 verschillende tangen. Bij die ADSL setjes krijg je overigens vaak gratis zo'n witte RJ11 tang.bjck schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:41:
Lekker duidelijke TS
Ik begrijp verder ook niet waarom TS met rj45 wil gaan werken, welk bedrijf gaat nou telefoon op RJ45 zetten als iedereen RJ11 gebruikt?
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
Ben weer lekker duidelijk ja:bjck schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:41:
Lekker duidelijke TS
Ik bedoel CAT5 kabel. Ik heb genoeg tangen en ander spul maar wat ik dus wil is dat je gewoon kabels kan vastschroeven in de splitter net als in je wandcontactdoos.
Ben niet zoon fan van 100.000 pluggen aan je telefoonlijn.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
RJ45 pluggen op een telefoon begint steeds meer normaal te worden. Je komt het al steeds meer tegen bij bedrijven. Bij mij op het werk gaat alles via RJ45 connectors netwerk en telefoon. In de patchkast is het gewoon goed patchen. Of een draad naar de telefooncentrale of een draad naar de server.
Wat ik alleen niet begrijp je kan toch ook zo'n splitter (wat overgins echt bar weinig voorstelt) uitelkaar halen en dan de draadjes erop solderen en of kroonsteentje desnoods? En als je echt met een schref aan de gang wilt op de printplaat dan kan dat zelfs ook. Sommige splitters hebben daar genoeg ruimte voor.
Wat ik alleen niet begrijp je kan toch ook zo'n splitter (wat overgins echt bar weinig voorstelt) uitelkaar halen en dan de draadjes erop solderen en of kroonsteentje desnoods? En als je echt met een schref aan de gang wilt op de printplaat dan kan dat zelfs ook. Sommige splitters hebben daar genoeg ruimte voor.
Weet je wat het is? Ik ben met mijn huidige splitter ook een uur bezig geweest voordat ik een perfect plugje geknipt had zodat ik de 10Mbit haalde, anders had ik 6 of 8 dus ik geloof er heilig in dat met rj11 pluggen knoeien in sommige gevallen niet helemaal optimaal werkt.
Lijkt me erg vreemd en meer op toeval liggen. Weerstand is iets hoger als een kabel met stekkertje wordt gebruikt natuurlijk, maar dit zou niet merkbaar moeten zijn voor een telefoonlijn volgens mij. Alleen bij heel hoog amperage heb je daar last vanBallebek schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:06:
Weet je wat het is? Ik ben met mijn huidige splitter ook een uur bezig geweest voordat ik een perfect plugje geknipt had zodat ik de 10Mbit haalde, anders had ik 6 of 8 dus ik geloof er heilig in dat met rj11 pluggen knoeien in sommige gevallen niet helemaal optimaal werkt.
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
Pagina: 1