Ik heb een gebruiker en die heeft bij Extra- Opties - Omgeving - Handtekening
Electronisch Visitekaartje (V-Card) aangevinkt en toen gewoon zijn gegevens ingevuld met komma's en andere tekens in de regel waar eigenlijk het pad naar de Vcard zou moeten komen.
Nu hij dat gedaan heeft klapt groupwise eruit als je een mailtje wil versturen (op het moment dat er gevraagd word of er een handtekening toegevoegd moet worden, en je krijgt niet de kans om iets te doen, dan klap je er al uit. ) Of als je de setting wil veranderen, op het moment dat je het tabbald Handtekening aanklikt klap je er uit met de volgende fout:
Groupwise 6.5 (SP3).
Ik heb een verify gedaan (nieuwe installatie snapshot)
Ik heb toen in ConslowOne gekeken of ik daar bij client options wat veranderen kon, maar de handtekening optie zit er niet bij.
Gekeken of ik views weg kon gooien, maar dat was ook geen oplossing.
Gegoogled natuurlijk en de KB van Novell omgeploegd maar nopes.
Hebben jullie ideeën ?
Electronisch Visitekaartje (V-Card) aangevinkt en toen gewoon zijn gegevens ingevuld met komma's en andere tekens in de regel waar eigenlijk het pad naar de Vcard zou moeten komen.
Nu hij dat gedaan heeft klapt groupwise eruit als je een mailtje wil versturen (op het moment dat er gevraagd word of er een handtekening toegevoegd moet worden, en je krijgt niet de kans om iets te doen, dan klap je er al uit. ) Of als je de setting wil veranderen, op het moment dat je het tabbald Handtekening aanklikt klap je er uit met de volgende fout:
code:
1
2
3
4
5
| AppName: grpwise.exe AppVer: 6.53.0.0 ModName: grpwise.exe ModVer: 6.53.0.0 Offset: 00360c6b |
Groupwise 6.5 (SP3).
Ik heb een verify gedaan (nieuwe installatie snapshot)
Ik heb toen in ConslowOne gekeken of ik daar bij client options wat veranderen kon, maar de handtekening optie zit er niet bij.
Gekeken of ik views weg kon gooien, maar dat was ook geen oplossing.
Gegoogled natuurlijk en de KB van Novell omgeploegd maar nopes.
Hebben jullie ideeën ?
Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.