Toon posts:

F12.com functie voor RIS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hiiii

Ik ben momenteel bezig met een project voor een bedrijf alles draait helemaal goed voor RIS. Maar aan ding kom ik niet aan uit dat is het volgende. :'(

Hoe kan me een command F12 sturen naar de clients zonder dat je er zelf naar toe hoeft te lopen.

zijn jullie hier mee bekend?????

Groet

Zoefje

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:01
In de image map staat een bestandje startrom.com en een bestandje startrom.f12. Verwijder startrom.com en hernoem startrom.f12 naar startrom.com.

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Is trouwens niet aan te raden om dit in een omgeving te doen waar je NIC's gebruikt die om de bios heen toch via PXE proberen te booten.

De NIC's krijgen dan vanzelf een F12 voor hun neus en gaan gelijk verder met installeren als je de rest van de schermen zo hebt aangepast dat alles echt helemaal automatisch gaat na het indrukken van F12.

[ Voor 3% gewijzigd door max op 25-10-2005 11:13 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

009_zoefje,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT heel veel regeltjes e.d. opgesteld waarvan we verwachten dat iedereen op GoT zich daar aan houd - ik pak de belangrijkste punten er even bij:
  • Probeer een topic titel te bedenken die je probleem kort en bondig omschrijft. Daarnaast zien we in Windows Operating Systems graag het OS in je topic titel staan :)
  • Geef helder en duidelijk aan wat je zelf al geprobeerd hebt om je vraag te beantworoden. Heb je bijvoorbeeld al eens ergens op gezocht? Waarop dan? Wat vond je? etc :)
  • Geef duidelijk aan wat je probleem is en wat je wilt bereiken, wat weerhoud je ervan om dit te bereiken (foutmeldingen, e.d.)?
Kan je nog eventjes vertellen welk OS je gebruikt dan zet ik dat nog even in je topic titel :)