Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
laptop? 500mhz laptoppie van 4 jaar oud moet dat wel kunnen...kost je dan misschien 250 euro
.
.
MacMini?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Wat dacht je van een thin client? Je hebt wel netwerk/USB stick nodig, maar je kunt de presentatie veranderen wanneer je wilt zonder van je stoel op te staan. En je kunt er nog andere leuke dingen mee doen, zoals het tonen van een demowebsite aan klanten ofzo.... En het design is meestal erg klein, en 't is makkelijk weg te steken. Kost in totaal iets van een 500 euro als je goed zoekt. Je hebt geen harde schijf in deze machine, maar een powerpoint presentatie kan net zo goed van USB stick worden gedraaid. Dan heb je zelfs niet eens netwerk nodig. So what's the point om die HD te hebben?
Zonet even gesurfd, en ik denk dat het nog 150 euro goedkoper kan uitvallen. Dus iets van een 350 euro.
Dan moet je wel nog een scherm kopen. Maar ja, dan kom je nog niet aan 1700 euro.
Zonet even gesurfd, en ik denk dat het nog 150 euro goedkoper kan uitvallen. Dus iets van een 350 euro.
Dan moet je wel nog een scherm kopen. Maar ja, dan kom je nog niet aan 1700 euro.
[ Voor 39% gewijzigd door Tybo op 25-10-2005 16:02 ]
SvennieG
Bedankt voor de reacties zover, ik heb het hier intern voorgelegd en er wordt nog over nagedacht.
Het budget is vrij beperkt (helaas), en een laptopje lijkt mij de beste keus. Ik ga nog even verder speuren maar als er nog suggesties zijn, graag
Het budget is vrij beperkt (helaas), en een laptopje lijkt mij de beste keus. Ik ga nog even verder speuren maar als er nog suggesties zijn, graag
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black