CS:S lagg tijdens ophalen van serverlijst

Pagina: 1
Acties:

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
sinds kort heb ik veel problemen met het ophalen van de serverlijst in cs:s.
ik zit bij iemand op het netwerk en hij heeft er ook last van. we krijgen bijvoorbeeld maar een stuk of 10 (50 max na erg lang wachten) servers binnen en dan zijn het allemaal 600 tot 2000 ping servers.
is ie dan klaar met binnen halen en ik refresh een server is ie weer normaal.
filters ingame heb ik uit staan draai ook geen firewall ofzo maar toch lijkt hij erg traag te gaan.
ook als ik ingame zit en een vriend haalt de serverlijst op hang ik totaal vast maar dit zal vast wel normaal zijn.
Ook de router heb ik al vervangen maar zonder veranderingen.
is dit gewoon standaard geworden na een update ofzo.
ik lijk het met alle spellen op steam te hebben.

Verwijderd

Alle veel vragende apps staan allemaal uit.?
En als je connect naar een Favoriete server waarvan je cker weet dat je daar altijd een lage ping had wat voor ping geeft hij dan.

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:37:
Alle veel vragende apps staan allemaal uit.?
En als je connect naar een Favoriete server waarvan je cker weet dat je daar altijd een lage ping had wat voor ping geeft hij dan.
alleen Powerstrip en Steam staan aan.
favourites hetzelfde, soms krijg je zelfs no response.. maar zodra ik stop met serverlijst ophalen en paar keer server refresh is ip perfect en ping ingame is ook maar 15 in veel servers.

Toen ik CS:S kocht weet ik nog goed dat ik binnen 10 seconde zeker 100 servers ophaalde. en ik heb zojuist het systeem opnieuw geinstalleerd dus er draaid niks vreemds op de achtergrond.

ik vraag me echt af of ik een van de weinige ben.

Verwijderd

Windows update's gedraaid.. DirectX9.0c ? Nieuwste Drivers van MOBO etc etc..
probeer anders gewoon steam eraf te halen en weer opnieuw te instaleren.