Toon posts:

MSN Messenger aanmeld probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mij nu al meer dan 24 uur niet meer aanmelden bij msn messenger. Iemand anders kan wel op mijn pc inloggen en ik kan ook niet op een andere pc inloggen. Ik heb dus het vermoeden dat het alleen mijn account betreft.
Ook webmessenger werkt niet.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen??

Ik gebruikt MSN Messenger 7.5 op windows xp

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
krijg je een foutmelding? kan je wel je mail controleren als je aanmeld op de website?

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-06 15:59

Blerf

VroomVroom

Ja fout melding zou wel makelijk zijn... En anders ff op nieuw installeren :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg de volgende foutmelding:

Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt, mogelijk vanwege een probleem met de service of je internetverbinding. Zorg ervoor dat je verbonden bent met internet.

Ik kon wel mail controleren op hotmail.com.

Maar ik merk heel toevallig nu dat msn het probleem voor mij opgelost heeft. Had met mijn account te maken.

Bedankt

Verwijderd

Heb je wat bijzonders gedaan. Ik heb namelijk nog steeds het probleem dat ik me niet kan aanmelden en andere wel.

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

er is een programmatje in omloop waarmee je iemands msn account kunt "freezen".
zodat deze persoon niet meer kan inloggen. en hier lijkt het erg veel op aangezien andere mensen wel kunnen inloggen op jou pc met msn.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• CheckItOut
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-08 10:20
Nou anders ga je ff naar passport.net en probeer je het daar. Als hij het daar niet doet moet je ff een mailtje sturen naar passport.net, en fixen ze het voor je.

Verwijderd

In ieder geval bij passport.net doet die het gewoon

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aangezien de topicstarter niet van plan lijkt de uiteindelijke oplossing te posten stel ik voor dat mensen bij mogelijke accountproblemen in het vervolg ook gewoon contact opnemen met Microsoft. Er is nog steeds weinig kans dat wij je hiermee kunnen helpen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.