Toon posts:

Nieuwe grafische kaart. Rond 200Euro. HELP!!

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste topic.
Ik ben eigenlijk toe aan een nieuwe grafische kaart, ik wil niet te veel uitgeven zo'n 200 euro, 250 euro MAX. Ik heb een Gigabyte GA-8SGXL moederbord.
Enige kaarten die jullie mij zouden kunnen aanraden? Alvast bedankt.
Nu heb ik er een Leadtech A340 Ultra inzitten, ik was me aan het afvragen of het mogelijk is deze te kunnen overclocken en hoe dit het beste kan gebeuren. Ik ben helemaal nieuw in dit gebied dus het liefst een beetje simpele uitleg. _/-\o_

Alvast bedankt,
groetjes,... :*)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Dat is een AGP kaart... nu ja je kan een 6600GT ofzo nemen... of een goedkope 6800 AGP versie... of een goedkope X800 op AGP.

Dat is zo ongeveer het max wat je op AGP nog kan vinden... lijkt me duidelijk genoeg!

There is no place like ::1

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-08 13:18
Wat wil je ermee doen/spelen? Wat zijn de rest van je specs? Ik zou als ik jou was voor een 6800** gaan en misschien nog een reepje RAM erbij.

Waarom heb je de post in het vet gedaan? [ b ] [ /b ] ?

Learn to forget...

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-07 21:35

Iavak

no savegame

Voor AGP is de 6800 die beste koop vind ik momenteel.

Hij is er al voor 129 euro te koop.

Pricewatch 6800 AGP

• Jilvoos
  • Laatst online: 29-07 23:05
X800GTO2, is hier ook een topic over. Het schijnt zo te zijn dat de sapphire versie te unlocken is naar 16 pipes en dus als x850xt pe door het leven gaat. En dat de snelheden ook niet moeilijk te halen zijn. Ding kost 250 euro, precies je max, en is in belgië te koop. Snuffel ff rond in het OC-forum om te zien wat ik bedoel...

• Afterburner79
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Afterburner79

weak input?

(overleden)
Ik heb toevallig net een MSI X800se 256Mb AGP gekocht bij Informatique.
Niet de allersnelste, maar prijs kwaliteit is OK. Incl. verzending voor 144 pleuro's (aanbieding). ;)

It seems like I'm always getting stuck, between the handshake and the f**k ! < Fulltime partytimer! >
Whatever happens, be a Buddha!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Afterburner79 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:19:
Ik heb toevallig net een MSI X800se 256Mb AGP gekocht bij Informatique.
Niet de allersnelste, maar prijs kwaliteit is OK. Incl. verzending voor 144 pleuro's (aanbieding). ;)
Als je meer als 140 euro hebt is het toch handig om op zijn minst een X800 pro te kopen... waarom... de X800SE/VE kaarten zijn vaak 8 of zelfs 4 pijplijns....

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- niet schreeuwerig bold posten :o

- reviews lezen en naast de pricewatch leggen kan iedereen. Jij ook...
- als je vraag is over het overclocken van je huidige kaart, ga gewoon in Overclocken Leadtech A340 Ultra (fx5200 ultra) verder
- als je zo'n topic opent met de melding dat je omdat je geen OC kennis hebt wel met EUR 200 wilt strooien voor een nieuwe kaart, heb je meer geld dan verstand. Doe wat aan je kennis, er zijn FAQs genoeg :X

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.