Toon posts:

Windows-bureaublad uitbreiden probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb de volgende opstelling: een laptop met een bijkomende CRT monitor. Deze CRT monitor gebruik ik om films te kijken.
(videokaart: NVidia Geforce4 440 GO 64M)

Nu had ik dat heel netjes geregeld, telkens ik een film wou bekijken sleepte ik mijn homecinema programma naar mijn tweede monitor. Op deze manier kon ik een film bekijken maar als ik snel iets wou opzoeken op mijn pc (of chatten) kon dat nog via het scherm van de laptop.

Nu heb ik sinds kort gefromatteerd en mijn windows xp prof terug geïnstalleerd, maar nu blijkt dat als ik een film start dat die automatisch op beide schermen worden getoond. Het maakt niet uit op welk scherm ik de film start en met welk programma ik dat doe, de film wordt altijd fullscreen geprojecteerd op het andere scherm. Nu heb ik wel de nieuwste driver geïnstalleerd van NVidia en voor ik geformatteerd heb had ik niet de nieuwste driver erop staan. Zou dat hier aan kunnen liggen, heb nu al wat oudere drivers getest maar ben er nog niet ingeslaagd om het terug naar wens te krijgen.

Iemand mss en gedacht aan wat dit kan liggen? Maar ben er dus wel zeker van dat mijn videokaart dit aankan want heb het een jaar lang op deze manier gedaan.

Verwijderd

heb je de combinatie "fn+F5" al geprobeert,..dan schakelt hij tussen laptop>laptop-CRT>CRT
tenzij het een DELL is, die hebben een andere combinatie meen ik

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 00:01 ]

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04:28
kijk eens bij:
Display Properties -> tab:Settings -> Advanced -> tab:Geforce4 440 GO -> Full Screen Video -> Full screen device: Disable

en evt ook Track overlay rotation uitzetten.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-07 15:48
Ik denk dat je je geavanceerde beeldscherminstellingen nog even op DualView moet zetten i.p.v. Clone...?

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Dat item met fullscreen staat bij mij niet bij OnTracK. Ik heb wel een oudere driver draaien mss ligt het daaraan zal de nieuwe nog is installeren.

En nee nview daar ligt het niet aan want die instellingen gebruik ik niet. tis niet echt de bedoeling dat mijn startbalk doorloopt tot het volgende scherm. Maar als het op kloon staat denk ik niet dat het mogelijk om het bureaublad uit te breiden en vice versa. Dus....

Misschien heeft iemand een zelfde opstelling en werkt het wel, ik zou graag weten welke driver versie dat hij draait. Want ben bijna zeker dat het daar aan ligt. Ofwel aan de fullscreen optie maar daar ga ik nog is achterzoeken dan nu.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-08 19:01
Je spreekt jezelf een beetje tegen:
nu blijkt dat als ik een film start dat die automatisch op beide schermen worden getoond
Het maakt niet uit op welk scherm ik de film start en met welk programma ik dat doe, de film wordt altijd fullscreen geprojecteerd op het andere scherm.
Wat is het nou?

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Topicstarter
Het is gewoon als ik bv. windows media player start op mijn laptop scherm (dit hoeft niet fullscreen te zijn) dan wordt de film wel fullscreen getoond op mijn CRT, en omgekeerd als ik de film op mijn CRT start (niet fullscreen) dan wordt op de laptop de film fullscreen getoond.

Maar normaal moet het zo: ik sleep mijn homecinema programma naar de CRT monitor en dat bedien ik dan met mijn afstandsbediening, en op de laptop kan een andere persoon gewoon verder werken zonder dat hij eigenlijk weet dat er een film wordt gespeeld op de andere monitor.

Verwijderd

Topicstarter
OnTrack je had gelijk ik heb een nieuwe driver geïnstalleerd daat staat de optie wel bij. Ik heb die optie uitgeschakeld en nu werkt het weer zoals ik het wilde.

Bedankt iedereen
Pagina: 1