internettoegang blokkeren

Pagina: 1
Acties:

• Goliath
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-04 14:19

Goliath

hi ho silver... away

Topicstarter
Momenteel heb ik 2 pc's op 1 router (Draytek 2200e) aangesloten. De router heeft de optie om op bepaalde tijden internettoegang te blokkeren, echter deze functie werkt alleen voor ISDN.
Ik heb Chello breedband, en op allebei de pc's draait Win XP Pro SP2, Norton IS 2005.

Ik zoek voor één pc een programma waarmee ik toegang tot internet op bepaalde tijden kan blokkeren. Iemand tips? Zelf iets programmeren gaat me boven de pet.

• ChangeLife4Ever
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:41

ChangeLife4Ever

owned by above

Goliath schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:18:
Momenteel heb ik 2 pc's op 1 router (Draytek 2200e) aangesloten. De router heeft de optie om op bepaalde tijden internettoegang te blokkeren, echter deze functie werkt alleen voor ISDN.
Ik heb Chello breedband, en op allebei de pc's draait Win XP Pro SP2, Norton IS 2005.

Ik zoek voor één pc een programma waarmee ik toegang tot internet op bepaalde tijden kan blokkeren. Iemand tips? Zelf iets programmeren gaat me boven de pet.
offtopic
Heb je de search functie van GoT al gebruikt? Als ik me niet vergis, is er al eerder een topic geweest over ....

Lees ook even forumgedrag :)
Sorry, maar ik ben even zo vriendelijk geweest je postgedrag na te kijken en vond deze reply... Wat heb je zelf al gevonden? /offtopic

Als je even meldt hoe de precieze opstelling is van je netwerk, dan vergemakkelijkt dat het probleem. nu kunnen we er alleen maar naar raden en dat geeft wellicht verscrikkelijk verkeerde opties ;)

remember your end, someone owns us

• Goliath
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-04 14:19

Goliath

hi ho silver... away

Topicstarter
Sorry, heb niet goed genoeg gezocht.

Dit is wat ik zoek

Was inderdaad al een topic over. Zie hier

[ Voor 46% gewijzigd door Goliath op 25-10-2005 10:43 ]