Ik heb echt een ongelofelijke stommiteit uitgehaald, lees en huiver: ik heb mijn asus wl 500 de luxe geflashed met chinese firmware (simplified chinese, maar voor mij nog steeds latijn) en zou em graag nog eens flashen met engelse firmware. Heb dat al geprobeerd maar krijg dan een foutmelding....in het chinees, kom er dus echt niet uit. Iemand een briljant idee...please.
update; nadat mijn vorige topic gesloten was met als reden dat ik de firmware moest restoren (wat ik al geprobeerd had, en na de opmerking nog een keer) probeer ik het nog een keer. Het restoren lukt ook niet want de asus vindt zelf dat het goed is gegaan en dus niet te vinden is voor het recovery progje (No wireless divice is found in recoverymode). Ik krijg wel de volgende foutmelding wanneer ik probeer de firmware te flashen.
固件升级失败!
固件升级失败。原因可能是镜像错误或传输出错。请确认固件版本后再做尝试。
update; nadat mijn vorige topic gesloten was met als reden dat ik de firmware moest restoren (wat ik al geprobeerd had, en na de opmerking nog een keer) probeer ik het nog een keer. Het restoren lukt ook niet want de asus vindt zelf dat het goed is gegaan en dus niet te vinden is voor het recovery progje (No wireless divice is found in recoverymode). Ik krijg wel de volgende foutmelding wanneer ik probeer de firmware te flashen.
固件升级失败!
固件升级失败。原因可能是镜像错误或传输出错。请确认固件版本后再做尝试。
Ja ik heb ook een computer.