daar gaat ie weer...

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:58
Goed, jullie zullen wel denken, alweeer een systeem.... Tja, ik kan het ook niet helpen dat ik jullie wijze raden zo vertrouw! Maar goed, hier komt mijn systeem wat ik zeer binnekort ga kopen (na tentamenperiode) enne die Athlon kan natuurlijk een dondervogel worden.

Kast AOpen HQ08 ATX full-tower
Mobo Abit KA7
Processor Athlon 700
Processorcooler GlobalWIN VOS32+ SECC2/ATHLON
geheugen 128 mb pc133
videokaart Matrox G400 32 MB DualHead (MAX?)
soundkaart terratec DMX
keybd + mouse Logitech Cordless iTouch Desktop
Brander Plextor 8x2x20x (SCSI - OEM)
DVDspeler Pioneer DVD-U03S 6/32 SCSI Retail
Scsi adapter tekram 390uw2
HD COMPAQUE 18 Gb 10000 rpm
SCA2 convertor 68pins (voor de harde schijf)
Cooler hdd/sys. GlobalWIN ISTORM II

Ik heb iemand al een vraag gesteld over de videokaart, of het verschil tussen de G400 en de G400 MAX echt zijn geld waard is, maar weet iemand van jullie dat misschien? (ik ben niet zo een enorme gamer, Compu die ik nu bezit is een P133 met 2Mb videogeheugen... dushhhhh...)

That's all tweakers!!

Bedankt alvast!

-Omitz-

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Zodra je de equipment ervoor hebt zul je zeker wat meer spellen gaan spelen. Persoonlijk zou ik voor de max gaan ja.
Waarom koop je dvd en cdrewriter eigenlijk scsi en een scsi kaart en ook nog de hd? Is je verbruik en gebruik van je computer zo hoog dat je dat nodig hebt??
Persoonlijk zou ik dat ide kopen en dat verschil in geld in een mooie grotere monitor steken.
Je kunt een heleboel extra leuke spulletjes kopen voor de extra prijs wat je met het scsi verhaal kwijt bent.

naja, mijn 2 cent. In ieder geval zou ik de scsi hd niet doen dan en een wat simpelere scsi kaart kopen als ik scsi zou doen. Dan kun je je een 40 gige 7200 rpm 2 mb cache hd kopen en nog geld over.