soort van dode pixel in mijn scherm (k750i)

Pagina: 1
Acties:

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 21:23
Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0SgCJAo8WZ1AYV8eYR!oysqQN6j!rr5LBpVKmtWMiUtmZOr!5GPsSxriQ7mb0nZciGEfyhkYQ0QSTs3VkZujLr*k48Zn*59DifVfqxN0XXdKhlfN!wjl46w/foon%20stuk0.JPG

of zeg maar liever dood scherm, mijn k750 i heeft zojuist kennis gemaakt met de grond, hij viel helemaal niet hard ofzo, maar gewoon ongelukkig denk ik, het frontje is nog heel, maar er zitten een aantal barsten in het glas dat tussen het frontje en tft schermpje zit, en dat heeft dus ook het schermpje zelf kapot gedrukt.
helaas geen verzekering afgesloten 8)7 stom...
iemand enig idee wat het kost, en of het überhaupt mogelijk is het schermpje te vervangen?
excuus voor de bagger kwaliteit foto, maar ik heb even geen digi cam bij de hand :P

Verwijderd

dat is klote :'(

ik denk dat het niet te maken is als je zelf al zegt dat het scherm kapot is gedrukt

als hij geen beeld meer geeft zal het waarschijnlijk goedkoper zijn om een nieuwe te kopen

• HKS-Skyline
er zijn toch wel losse schermpjes te krijgen?
en hij geeft nog beeld hoor, alleen is er een deel weg gevaagd, en zitten er barsten in...
voor de rest niets mis met mn telefoon...

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:25
Kosten reparatie is ongeveer evenveel als de prijs van een nieuw toestel. En ik vrees dat ze niet erg happig zijn om je een nieuw schermpje te verkopen.
Niets aan te doen dus..

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

zijn vast wel te krijgen als het alleen het glas is is het nog betaalbaar
maar als ze het lcd schermpje ook nog moeten vervangen gaat het wel veel geld kosten(arbeids kosten enz.)
het probleem is meestal dat de winkel niet kan zeggen hoeveel het gaat kosten (in iedergeval bij mij)
maar je wel 20 tot 50 euro rekenen voor het opstuuren
dus alleen het glas is wel te doen maar bij meer zal het een dure grap worden

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 21:12 ]

• HKS-Skyline
t scherm zelf ik ook stuk, paar honderd dode pixels omdat t laagje glas er tussen het scherm heeft stuk gedrukt :/
ik kan best zelf een schermpje vervangen, maar ik moet t eerst krijgen :P

[ Voor 45% gewijzigd door HKS-Skyline op 24-10-2005 21:14 ]

Verwijderd

bel met de fabriekkant misschien wil die je nog een schermpje stuuren tegen een leuk prijsje :*)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 21:16 . Reden: spelling :p ]

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:18

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Afbeeldingslocatie: http://cnn.cn/shop/images/k750lcd-120x120.JPGAfbeeldingslocatie: http://cnn.cn/shop/images/k750lcdlens-120x120.jpg
;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met radiatoren

• HKS-Skyline
oeh nice, thnx dude, nu nog ff iets vinden in nederland dat mij er van kan voorzien, morgen sony ff bellen, die weten dat vast wel :D

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-02 16:58
volgens mij kun je die niet los in nederland krijgen, maar dr was wel een of andere i-net shop in engeland die die dingen had. 60€ voor een schermpje geloof k...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Pagina: 1