Toon posts:

Canon MPC190 werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het installeren van Service Pack 2 doet mijn Canon MPC190 het niet meer. Ik heb deze patch, http://www.softwarepatch.com/utilities/canon-xpsp2.html, al geïnstalleerd, het rare is dat ik nu wel weer een verbinding heb tussen de computer en de printer via Multipass status monitor, maar als ik via configuratiescherm bij printers kijk dan staat er dat ie offline is, terwijl hij gewoon verbonden is en aan staat. Ik kan wel scannen via multipass, maar printen lukt niet via bv. Word. Heel erg frustrerend, zou het te maken kunnen hebben met de firewall van windows? Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??

Alvast bedankt!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:34
Dit heeft in ieder geval niks met de FireWall te maken ;)

Heb je al geprobeerd alles (drivers + progs) er af te gooien en opnieuw dat ding te installeren?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem verwijderd bij 'printers' maar kon hem daarna niet meer toevoegen, plug en play werkt niet meer, misschien is het een USB probleem?

• TheovdS
Dus je heb hem verwijderd? En WinXP vind je printer niet? Heb je de printer wel aangezet :+

Probeer eens een andere kabel, of probeer de printer eens op een andere PC.

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat aan en ik heb de kabel in verschillende USB poorten gedaan, ik weet cker dat het niet aan de kabel ligt, een paar uur geleden functioneerde alles nog prima, totdat ik service pack 2 installeerde.

• TheovdS
Probeer em eens op een andere PC.

Staat er niks vreemd in apparaatbeheer?
Pagina: 1