Maximale resolutie Toshiba Tecra A2 met 82852/82855 GM/GME

Pagina: 1
Acties:

• stievus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2025
Ik heb sinds vandaag een nieuwe laptop van mijn werk gehad. Deze Toshiba Tecra A2 heeft een maximale resolutie 1024, wat mij iets minder bevalt. Is dit door middel van andere drivers/tools oid aan te passen naar minimaal 1 hogere resolutie?
huidige driver info:
Driver Version 6.14.10.3722
DX: 9.0

.. ik heb al geprobeerd de drivers op de site van intel te downloaden en te installeren maar deze wil gewoon niet starten aangezien toshiba waarschijnlijk gewoon andere drivers nodig heeft.

bedankt alvast.

Everyone got an expiration date [Airwolf00.com]

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-07 17:08
Het is niet de max resolutie van je videokaart hoor, tis de max van je scherm! Dit is dus niet hoger te krijgen. Kijk maar eens op de site van Toshiba, daar zal je ook gewoon zien dat het een XGA (dacht ik) scherm is met een max resolutie van 1024x768.

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Maybe is een extra scherm een oplossing, als je een extra scherm hebt natuurlijk ;) je bureaublad kan je dan verlengen dus extra ruimte..

Elke laptop/notebook heeft een native resolutie net als een TFT scherm dit is gelijk de hoogste resolutie die haalbaar is.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• stievus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-08-2025
ja ik heb een extra tftje, uitgeleend op dit moment dus ff terugeisen :P
Zal idd maar beste oplossing zijn.
@p43000, is idd een XGA

Everyone got an expiration date [Airwolf00.com]