Toon posts:

Sitecom WL-108 Router probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
eey.. ik heb sinds mijn verandering van mn inrichting van mijn kamer..
Een internet probleempje..
Mijn router belt 1600/192 in en heel soms 1600/160 hij hoort 1600/512 in te bellen..
Dus ik heb even andere modem erbij gepakt want ik dacht dat het aan de lijn lag..
En ja hoor 1600/512 die belt zo op de goede instellingen in..ik heb de router geprobeerd te reseten maar hij blijkt niet reset te zjin want sommige ports zijn nog gewoon geforwarded..
Ik heb het dan over deze router:

Sitecom WL-108

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat lukt er dan precies niet? En welk modem hebben we het over? Sitecom maakt afaik namelijk geen modems....

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[I&T] -> [NT]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:26:
Wat lukt er dan precies niet? En welk modem hebben we het over? Sitecom maakt afaik namelijk geen modems....
ik had er het toch onder gezet ? Sitecom WL-108.

Sinds de verhuizing dus..is mijn upload gezakt..en hij blijft dus elke keer inbellen op 1600/192 terwijl ik eerder 1600/512 had

Verwijderd

dan ligt het denk ik aan je instellingen welk abo je hebt. Dat kan je ook instellen in je setup, of het ligt aan je provider.. Heb je daar al gekeken of daar iets is veranderd?

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik nergens instelle :/ ik heb wel opnieuw setup gedaan..maar dat heeft niet geholpen

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 22:11
Er valt meer dan voldoende te vinden over het niet halen van je maximale snelheid met ADSL. Probeer de zoekfunctie eens.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.